اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هواشناسی ایران ۹۹/۲/۹/بارش دوباره باران در اکثر نقاط کشور از روز پنج‌شنبه

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش‌های ۵ روزه در ۲۹ استان از ورود ۲ سامانه بارشی به کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه به کشور خبر داد و ضمن اعلام ادامه بارش‌ها در نوار شمالی و بیشتر نقاط کشور از روز پنج‌شنبه به جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان خبر داد.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رگبار باران، رعدوبرق و در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

فردا برای اکثر مناطق کشور به جز جنوب شرق و شرق کشور بارش باران و در برخی مناطق رگبار باران و رعدوبرق همراه با وزش باد پیش بینی شده است. شدت بارش‌های فردا برای خراسان رضوی و امتداد دامنه‌های زاگرس است.

امروز در آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، قزوین، شمال مرکزی، مازندران، خراسان‌های شمالی و رضوی، گلستان و سمنان رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

همچنین سازمان هواشناسی درباره‌ بالا آمدن آب رودخانه‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر و برخورد صاعقه هشدار داد.

برای فردا، در بیشتر مناطق کشور به جز جنوب شرق و شرق کشور شاهد بارش باران و رعد و برق خواهیم بود. بارش‌ها فردا در دامنه‌های زاگرس و خراسان رضوی شدت بیشتری دارد.

همچنین پنجشنبه با ورود سامانه‌ بارشی در بیشتر نقاط کشور به جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار و رعدوبرق، و وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.

این سامانه‌ی بارشی روز جمعه در شمال شرق کشور فعال خواهد بود و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد