اونس طلا2209.8
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

جانسون: کرونا بزرگترین چالش انگلیس پس از جنگ است

نخست وزیر انگلیس پس از کسب بهبودی از ابتلا به کرونا و بازگشت به محل کار، بیماری کووید-۱۹ را بزرگترین چالشی دانست که این کشور پس از جنگ داشته است.

بوریس جانسون نخستین رهبر جهان بود که یک ماه پیش به کرونا مبتلا و به دلیل مشکلات تنفسی به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد. او دو هفته گذشته را در اقامتگاهی خارج از شهر نخست وزیری سپری کرد و از امروز(دوشنبه ۸ اردیبهشت) فعالیت خود را در داونینگ استریت از سر گرفته است.

نخست وزیر انگلیس در ابتدای سخنان خود از اینکه مدتی از کار دور بوده عذرخواهی کرد.
وی با بیان این ادعا که تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این کشور کاهش یافته، گفت: اگر این ویروس یک مهاجم یا غارتگر بود اینک فیتیله‌پیچ شده است.

هشدار موج دوم همه‌گیری

جانسون با این حال افزود: باید به مقابله با این ویروس ادامه داد و هنوز زمان کاهش شرایط قرنطینه نرسیده است.
وی با بیان اینکه «بی‌تابی و اضطراب» حاکم در جامعه را درک می‌کند و از پیامدهای اقتصادی محدودیت‌ها مطلع است، هشدار داد باید احتمال موج دوم همه‌گیری و از کنترل خارج ویروس کرونا را در جریان هر تصمیم گیری مد نظر قرار داد.
جانسون با بیان اینکه نمی خواهد تلاش مردم در یک ماه گذشته را برای رعایت شرایط قرنطینه هدر دهد بر ادامه صبوری مردم برای عبور از این چالش تاکید کرد.

او گفت: معتقدم بخش نخست مهار کرونا در آستانه رسیدن به پایان راه است و دولت در این زمینه در روزهای آینده تصمیم‌هایی را اتخاذ و اعلام خواهد کرد.
او در مجموع از مردم خواست تا صبرشان را به دلیل رعایت محدودیت‌ها از دست ندهند و ابراز امیدواری کرد کشور از این چالش عبور خواهد کرد.


دولت انگلیس از چهارم فروردین برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، با اعلام وضعیت اضطراری، مقررات منع رفت‌وآمد را به اجرا گذاشت.

بر اساس این مقررات، همه مساجد، کنیسه‌ها، کلیساها، سالن‌های ورزشی، مدارس و آرایشگاه‌ها تعطیل شدند. دولت همچنین اختیارات ویژه ای را به پلیس این کشور واگذار کرده تا با متخلفان مطابق با قوانین ویژه‌ای که در این زمینه تبیین شده، برخورد کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد