اونس طلا2211.09
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

جدیدترین گوشی موتورلا با دوربین 103 مگاپیکسلی و قوی ترین پردازشگر بازار

گوشی موتورولا ادج پلاس با پردازشگر اسنپ دراگون ۸۶۵ و قابلیت فایو جی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل و گوشی موتورولا ادج با پردازشگر اسنپ دراگون ۷۶۵. موتورولا در میان اولین شرکت هایی است که به سرعت وارد بازار فایو جی شده است و دو گوشی ادج خود را که خود این کمپانی این سری را ادج بینهایت می نامد روانه بازار کرده است. هر دو گوشی از نمایشگر منحنی و قابلیت اتصال فایو جی و دوربین عکاسی سه‌گانه بهره می برند.


8 اردیبهشت 1399

جدیدترین گوشی موتورلا با دوربین 103 مگاپیکسلی و قوی ترین پردازشگر بازار

گوشی موتورولا ادج پلاس با پردازشگر اسنپ دراگون ۸۶۵ و قابلیت فایو جی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل و گوشی موتورولا ادج با پردازشگر اسنپ دراگون ۷۶۵.
موتورولا در میان اولین شرکت هایی است که به سرعت وارد بازار فایو جی شده است و دو گوشی ادج خود را که خود این کمپانی این سری را ادج بینهایت می نامد روانه بازار کرده است. هر دو گوشی از نمایشگر منحنی و قابلیت اتصال فایو جی و دوربین عکاسی سه‌گانه بهره می برند.


موتورولا EDGE +
این اولین گوشی پیشتاز موتورولا می باشد و در واقع پس از مدتی که این کمپانی مشغول تولید اولین ها در برند خود بود اکنون این گوشی خارق‌العاده را روانه بازار نموده است.
برای مقدمه می توان گفت که این گوشی با صفحه نمایش 6.7 اینچ آمو ال ای دی با رفرش ریت نود هرتز و رزولوشن صفحه نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی جزو بهترین های بازار نمی باشد اما اگر به جنبه مثبت آن بنگریم انرژی کمتری مصرف می نماید. یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی در حفره کوچک درست در سمت چپ و بالای صفحه قرار گرفته است و حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در پشت گوشی قرار دارد.


ورژن آمریکایی گوشی ادج پلاس از قابلیت فایو جی پشتیبانی می کند که سرعت دانلود ۴ گیگابایت را در نتورک های خاص تضمین می نماید. این اولین گوشی فایو جی موتورولا می باشد. ورژن های جهانی این گوشی از قابلیت های فایو جی ۵ گیگاهرتز بهره می برند.


آن چیز دیگری که در این گوشی جلب توجه می‌کند سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی دوربین آن می باشد. درست در پشت دریچه دیافراگم یک و هشت دهم و با لرزشگیر اپتیکال یکی از بهترین دوربین های بازار می باشد. درست به مانند گوشی های کمپانی شیائومی، این دوربین نیز برخلاف گلکسی اس ۲۰ آلترا از سنسور ۴ به ۱ استفاده می کند تا تصاویر ۲۷ مگاپیکسلی تولید نماید.
در کنار این دوربین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو باقابلیت زوم اپتیکال ۳ برابر قرار گرفته است و برای کامل کردن این مجموعه لنز ۱۶ مگاپیکسلی الترا واید ۱۱۷ درجه قرار گرفته که همچنین قادر است به صورت ماکرو نیز عکاسی نماید. این گوشی می تواند ویدیو های 6k ضبط نماید که کمی عجیب است چرا که ارزان ترین گوشی ها اکنون قادر به پردازش 8k می باشند.


پردازشگر اسنپدراگون 865 درواقع یکی از پیش‌نیازهای گوشی‌های پیشتاز ۲۰۲۰ می باشد و گوشی اچ پلاس موتورولا در کنار این پردازشگر از رم دی دی آر فایو ۱۲ گیگابایت با هارد دیسک ufs 3 ۲۵۶ گیگابایت بهره می‌برد این گوشی با باتری بسیار پر قدرت ۵۰۰۰ میلی آمپری فعالیت می نماید و از طریق اتصال یو اس بی سی به صورت ۱۸ وات به سرعت شارژ می شود خود کمپانی موتورولا بر این باور است که باتری این گوشی پاسخگوی دوروز استفاده می باشد. شارژ وایرلس از هر دو جهت میسر است همچنین یک جک خروجی صدای سه و نیم میلیمتری نیز در این گوشی طراحی شده است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در آمریکا این گوشی مختص نتورک و‌رزین می باشد و از ۱۴ ماه مه به فروش خواهد رسید. قیمت آن ۱۰۰۰ دلار است و یا می توانید با پرداخت ماهانه ۴۱ دلار طی دو سال آن را خریداری نمایید قیمت جهانی آن ۱۱۹۹ دلار می‌باشد.


گوشی موتورولا EDGE

این گوشی بمانند ورژن پلاس می باشد ولی برخی مشخصات آن متفاوت است. شما همچنان صفحه نمایش 6.7 اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتز را در اختیار دارید ولی قابلیت HDR10+در این گوشی پشتیبانی نمی شود همچنین باید گفت که پردازشگر این گوشی اسنپدراگون ۷۶۵ می باشد.

رم این گوشی نیز به ۶ گیگابایت کاهش یافته و در خصوص ورژن آمریکای شمالی تنها ۴ گیگابایت می باشد میزان حافظه این گوشی ۱۲۸ گیگابایت است که برای افزایش فضای هارد می بایستی از میکرو اس دی استفاده نمایید چیزی که در گوشی پلاس وجود ندارد. ترکیب سه دوربین پشت گوشی مشابه گوشی پلاس است با این تفاوت که دوربین اصلی تنها ۶۴ مگاپیکسل است دوربین سلفی نیز همچنان مشابه گوشی قبلی است. باتری گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر است و به صورت ۱۸ وات شارژ می شود و از قابلیت شارژ وایرلس پشتیبانی نمی نماید هر دو گوشی دارای اسپیکر های استریو می باشند و مسلما از اندروید ۱۰ پشتیبانی می نمایند و حداقل تا اندروید ۱۱ نیز ارتقا می یابند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد