اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قطار کیم جونگ اون در تفرجگاهی در کره‌شمالی رصد شد

تصاویر ماهواره‌ای یک اندیشکده آمریکایی نشان می‌دهد، قطاری که احتمالا متعلق به رهبری کره‌شمالی است، در یک منطقه دورافتاده در شرق این کشور رویت شده است و این مساله گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامت وی را بیشتر می‌کند.

به گزارش سایت طلا ، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این قطار در یک ایستگاه که از سوی خانواده کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در بازه زمانی ۲۱ و ۲۳ آوریل سال جاری میلادی در وونسان دیده شد.

وب‌سایت رصد فعالیت های کره‌شمالی موسوم به «نورث ۳۸» همچنین به این مساله اشاره کرد که حضور این قطار ثابت نمی‌کند که کیم جونگ اون کجاست یا اینکه وضعیت سلامتش به چه صورت است. اما به بررسی گزارش‌هایی می‌پردازد که رهبری کره‌شمالی در یک منطقه ویژه در ساحل شرقی این کشور به سر می‌برد.

گمانه‌زنی‌های زیادی درباره وضعیت سلامت رهبری کره‌شمالی از زمان غیبتش در مراسم تولد پدربزرگش در ۱۵ آوریل مطرح شد. کیم جونگ اون از زمان ریاست نشست کمیته مرکزی حزب حاکم کارگران کره‌شمالی در ۱۱ آوریل در انظار عمومی حاضر نشده است.

خبرگزاری دیلی ان.کی که توسط فراری‌های کره‌شمالی در سئول اداره می‌شود، گزارش کرده است که کیم جونگ اون در ماه جاری میلادی تحت عمل قلب قرار گرفت و حالا در یک ویلا در استان پیونگان شمالی تحت مداواست.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد