اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

سه روش درمان طبیعی برای وابستگی به نیکوتین

آیا می دانستید که می توان بر وابستگی به نیکوتین با داروهای طبیعی غلبه کرد؟ در این مقاله به چند گزینه عالی اشاره می کنیم.

به گزارش سایت طلا، وابستگی به نیکوتین یک مشکل جدی است. اگرچه بسیاری از افراد سیگاری می خواهند این عادت مضر را کنار بگذارند ، اما وابستگی به سیگار باعث می شود انجام این کار برای آنها بسیار سخت باشد.

امروز ، ما در مورد سه روش درمانی طبیعی به شما می گوییم تا در مسیر ترک سیگار به شما کمک کنند. این گزینه ها ممکن است در رسیدن به هدف خود به شما کمک کند.

روش های درمانی طبیعی گزینه های بسیار خوبی برای غلبه بر وابستگی به نیکوتین است. در زیر ، ما برخی از بهترین گزینه ها را توضیح خواهیم داد ، زیرا برخی گیاهان و ترکیبات دیگر مؤثر هستند.

1. سیتیزین

در مقاله ترک سیگار و بیمار قلبی و عروقی خاطرنشان می شود که سیتیزین یک انتخاب طبیعی برای مقابله با وابستگی به نیکوتین است. این توسط یک کارآزمایی بالینی پشتیبانی شده است.

سیتیزین عصاره ای است که در دانه های درخت طلایی باران یافت می شود ، که قبلاً توسط کشورهای اتحاد جماهیر شوروی برای کمک به افراد برای ترک سیگار استفاده می شد. شما باید این روش درمانی طبیعی را به شرح زیر انجام دهید:

برای مشاوره خود به پزشک مراجعه کنید.

سپس ، می توانید سیتیزین را به شکل قرص پیدا کنید.

در روزهای اول ، باید شش قرص مصرف شود.

از روز سوم باید به تدریج دوز را کاهش دهید.

شما فقط باید 25 روز عصاره این گیاه را مصرف کنید ، زیرا این زمان تخمینی برای کمک به شما در غلبه بر وابستگی به نیکوتین به شما کمک می کند. مقاوم باش. با این حال ، مهم است که قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

2. كودزو

كودزو گزینه دیگری برای وابستگی به نیكوتین است. بخشی که برای این منظور استفاده می شود ریشه است. روش های مختلفی برای مصرف این داروی طبیعی برای غلبه بر وابستگی به نیکوتین وجود دارد. توصیه می کنیم گزینه ای را انتخاب کنید که متناسب با سبک زندگی شما باشد و ابتدا از توصیه پزشک خود استفاده کنید.

باید روزانه بین پنج تا شش قرص مصرف کنید ، سپس به تدریج میزان مصرف خود را کاهش دهید. می توانید آن را به غذاهای خود اضافه کنید یا پودر را در یک لیوان آب حل کنید. ما این کار را در یک لیوان آب توصیه نمی کنیم ، زیرا عطر و طعم آن ناخوشایند است.

3. هومیوپاتی

آخرین نکته برای غلبه بر وابستگی به نیکوتین ، یک درمان طبیعی است که با عنوان هومیوپاتی شناخته می شود. همانطور که در مقاله کاربرد هومیوپاتی در بیماران سیگاری بیان شد ، این گزینه ممکن است نتایج بسیار خوبی به همراه داشته باشد.

هومیوپاتی یک داروی مکمل است. این بدان معناست که می توانید هنگام استفاده از هرکدام از گزینه هایی که در بالا به اشتراک گذاشتیم ، از آن استفاده کنید.

در این نوع دارو ، قرص هایی که هیچگونه منع مصرفی ندارند ، تجویز می شوند. همچنین ، می توانید عناصری مانند گل های باخ را به عنوان مثال امتحان کنید.

داروهای جایگزین برای ترک سیگار به طور کامل توسط مطالعات علمی تأیید نشده است ، به همین دلیل آنها به نظارت یک متخصص پزشکی نیاز دارند تا شما را از طریق آنها راهنمایی کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد