اونس طلا2206.8
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

پشت پرده بازگشت استراماچونی به استقلال چیست؟

شایعه بازگشت استراماچونی به باشگاه استقلال محصول جریان سازی یک جریان دلالی است که تلاش دارد تا بار دیگر پای خود را به فوتبال باز کند.

به گزارش سایت طلا ، در روزهای اخیر، به یک باره بحث بازگشت آندره‌آ استراماچونی به باشگاه استقلال تهران مطرح شد و حتی این موضوع بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد. طرح ناگهانی و بدون استدلال این موضوع، شائبه هایی را به همراه داشت که چرا این اتفاق روی داده و چه تغییری رخ داده که این مربی ایتالیایی در فکر بازگشت به ایران است؛ اگرچه استقلال به صورت رسمی این خبر را تکذیب کرد.

براساس اخبار دریافتی، یک جریان دلالی که تلاش داشته تا به این باشگاه در دوره مدیریتی جدید نزدیک شود، پشت پرده این خبرسازی قرار دارد. این طیف که منافع قابل توجهی در نقل و انتقال بازیکنان و مربیان خارجی داشته، با چنین طراحی و صحنه سازی در پی تداوم منافع خود است که البته، اکنون در حال از دست رفتن این فضاست.

این جریان که مورد اتهام در برخی موارد و پرونده های دیگر فوتبالی نیز قرار دارد، برای دست یابی به اهداف و عواید مالی خود، فاقد چهارچوب بوده و منافع ملی را نیز زیر پا می گذارد.

این طیف دلالی که تلاش داشته تا اقدام به شبکه سازی در بخش های مختلف فوتبال کند، هم اکنون مبادرت به نفوذ در یک باشگاه پرهوادار تهرانی و فدراسیون فوتبال دارد. این جریان خود را نزدیک به مدیران این دو مجموعه معرفی می کند که دارای توانمندی بین المللی نیز هستند.

در این راستا، برای خود رزومه سازی دروغین داخلی و خارجی نیز کرده اند که هم اکنون در حال افشا شدن دروغ ها و ادعاهای خلاف واقعشان است. البته، این گروه سابقه سناریونویسی و سندسازی کذب داشته اند که در چند مورد نیز افشا شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد