اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 غذای رژیمی که باعث افزایش وزن می شوند

ترفندها ، نکات و دستور العمل های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. با این حال ، آنها اغلب کار نمی کنند. این بدان دلیل است که غذاهای رژیمی وجود دارند که باعث می شوند بدون حتی دانستن آن ، وزن شما افزایش یابد.

ترفندها ، نکات و دستور العمل های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. با این حال ، آنها اغلب کار نمی کنند. این بدان دلیل است که غذاهای رژیمی وجود دارند که باعث می شوند بدون حتی دانستن آن ، وزن شما افزایش یابد.

به گزارش سایت طلا، مردم همیشه برای کاهش وزن رژیم های جدید را امتحان می کنند. ترفندها ، نکات و دستور العمل های بسیاری وجود دارد که قرار است به شما در کاهش وزن یا حفظ وزن کمک کند. با این حال ، آنها همیشه کار نمی کنند. این بدان دلیل است که غذاهای رژیمی وجود دارند که می توانند بدون دانستن وزن شما را افزایش دهند.

به طور کلی ، غذاهایی که همیشه باید از آنها پرهیز کنید ، از جمله غذاهای کوکی ، شیرینی ، چربی و شکلات هستند. کسانی که روزانه این غذاها را مصرف می کنند اغلب در معرض چاقی قرار می گیرند. با این حال ، انواع دیگری از غذاها نیز وجود دارند که ظاهراً سالم هستند اما باعث افزایش وزن می شوند.

در زیر ، ما لیستی از 5 غذای رژیمی را به شما معرفی می کنیم که بدون دانستن آن ، وزن شما را افزایش می دهد.

رژیم های سالم کاهش وزن

وقتی صحبت از کاهش وزن می شود ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که چربی ها ، دسرها ، نوشابه ها و شیرینی ها را به طور کلی از بین ببرید. درعوض ، شما باید غذاهای سالم را مصرف کنید.

با این حال ، بسیاری از غذاهایی که فکر می کنیم سالم هستند ، در واقع نیستند ، زیرا صدمات ناشی از آنها تقریباً مشابه با آرد یا شکر است.

5 غذای رژیمی که می توانند باعث افزایش وزن شوند

1. نوشیدنی های رژیمی

محققان معتقدند وقتی چیزی شیرین می خوریم و می نوشیم ، بدن ما انتظار کالری دارد. اما ، هنگامی که نوشیدنی ها کالری ندارند ، بدن ما با کند کردن متابولیسم بدن ، که انسولین را کاهش می دهد و باعث افزایش وزن می شود ، واکنش نشان می دهیم.

بیشترین نوشیدنی توصیه شده آب است. علاوه بر این ، می توانید چای یخ زده بدون قند ، آب با لیمو را امتحان کنید.

2. غذاهای رژیمی کم چربی

هنگامی که مردم محصولات کم چربی می خرند ، معمولاً 30٪ بیشتر از مواد غذایی پرچربی را مصرف می کنند. بنابراین ، غذاهای رژیمی به آنها کمک نمی کنند ، زیرا آنها در نهایت بیشتر غذا می خورند.

3. ماست طعم دار

بسیاری تصور می کنند که ماست به دلیل باکتریهای سالم موجود در هضم غذا کمک می کند. در حالی که این واقعیت دارد ، بهترین گزینه همیشه ماست طبیعی است.

ماست های طعم دار معمولاً با شکر و شربت ذرت اضافی شیرین می شوند. یک جایگزین خوب اضافه کردن میوه و ماست تازه است.

4. میوه بسته بندی شده

وقتی شرکت ها میوه می گیرند ، می دانند که این میوه ها در قفسه دوام ندارند. به همین دلیل است که برای طعم دادن و حفظ آن ، غالباً شربت ذرت فروکتوز را به میوه اضافه می کنند. خوردن میوه تازه و فصلی همیشه بهترین گزینه است.

5. نوشیدنی های ورزشی

بیشتر ورزشکاران برجسته این نوشیدنی ها را مصرف می کنند و مردم تمایل دارند فکر کنند که سالم هستند. با این حال ، تمام آنچه شما می نوشیدید شکر و آب است ، به این معنی که کالری بیشتری مصرف می کنید.

این نوشیدنی ها فقط برای افرادی که ورزش بدنی دارند توصیه می شود زیرا آنها قندهایی را که هنگام تمرین از دست می دهند جایگزین می کنند. با این حال ، خارج از ورزش ، گزینه خوبی نیستند.

به یاد داشته باشید که صرفاً خوردن کالری کمتر تاثیرگذار نخواهد بود ، بلکه سوزاندن کالری هایی که می خورید نیز مهم است. با این حال ، این بدان معنا نیست که باید در یک سالن ورزشی ثبت نام کنید یا یک ورزشکار حرفه ای باشید. برای مثال ، فقط پیاده روی کنید ، کوهپیمایی کنید یا قدم بزنید.

آنچه که قطعاً مشخص است اینست که نشستن روی نیمکت به شما در کاهش وزن کمک نمی کند. بدن ما به گونه ای طراحی شده است که بتواند حرکت کند و با ورزش می توانید در حین رژیم غذایی کمی بیشتر غذا بخورید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد