اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

دندان تیز کردن اتحادیه اروپا برای اجرای تحریم ها

موسسه حقوقی هولمن فنویک ویلان در گزارشی از اقدامات اخیر دولت انگلیس و هلند مبنی بر اجرای تحریم های اتحادیه اروپا و مجازات شرکت هایی که این تحریم ها را نقض می کنند، خبر داد و نوشت: این اقدامات حاکی از تمایل مقامات اروپا به اجرای بیشتر تحریم هاست.

به گزارش سایت طلا ، موسسه حقوقی هولمن فنویک ویلان (HFW) در گزارشی از اقدامات اخیر دولت انگلیس و هلند مبنی بر اجرای تحریم های اتحادیه اروپا و مجازات شرکت هایی که این تحریم ها را نقض می کنند خبر داد و نوشت: مقامات اروپا در حال نشان دادن دندان خشم خود هستند.

در تاریخ 31 مارس سال 2020، دفتر اجرای تحریم های مالی انگلیس اعلام کرد که معاون اقتصادی وزارت خزانه داری این کشور تصمیمی را مبنی بر اعمال دو جریمه سنگین برای بانک انگلیسی استاندارد چارترد به دلیل نقض تحریم های مالی اتحادیه اروپا علیه بانک روسی اسبربانک و شرکت تابعه پیشین آن یعنی دنیزبانک، تأیید کرده است.

پس از رأی تجدید نظر، مبلغ کل این دو جریمه از 31.5 میلیون پوند به 20.5 میلیون پوند کاهش یافت اما حتی این جریمه های تقلیل یافته نیز بالاترین مجازات تعیین شده توسط دفتر اجرای تحریم های مالی انگلیس را تا به امروز نشان می دهند.

تصمیم دولت انگلیس در مورد بانک استاندارد چارترد دقیقاً در راستای اقدامات تحریمی از سوی دولت هلند در ماه گذشته است. شرکت یوروتوربین و شرکت تابعه بحرینی آن به دلیل صادرات قطعات توربین گازی به ایران از طریق شرکت بحرینی به دلیل نقض کنترل صادرات اتحادیه اروپا و هلند به ترتیب 600 هزار یورو و 4.25 میلیون یورو جریمه شدند.

در مجموع، این پرونده های اجرایی، گرایش مقامات اروپایی به اجرای بیشتر تحریم ها، رویکرد آمریکا و همچنین نیاز کلیه سازمان های تجاری به پیروی کامل از قوانین تحریم را نشان می دهند.

در حالی که اقدامات اجرایی فوق نشان می دهد که مقامات اتحادیه اروپا می توانند مجازات های چند میلیون پوندی و یورویی را اعمال کنند، جریمه های چند میلیون دلاری مربوط به نقض تحریم ها مدت هاست که در آمریکا جا افتاده است.

تنها در سال 2019، دفتر کنترل دارایی های خارجی آمریکا 26 پرونده مجازات نقض تحریم و تسویه حساب به ارزش 1.3 میلیارد دلار را صادر کرد.

بنا بر این گزارش، مجازات 20.5 میلیون پوندی توسط مقامات انگلیس علیه بانک استاندارد چارترد و تصمیم مقامات هلند برای تعیین جریمه 600 هزار یورویی و 4.25 میلیون یورویی برای یوروتوربین و شرکت تابعه بحرینی آن ثابت می کند که اجرای تحریم ها در اروپا رو به افزایش است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد