اونس طلا2326.69
مظنه15,286,000
18 گرم3,528,700
ارزش سکه34,439,358
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,200,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

داروهایی که برای درمان ویروس کرونا استفاده می شوند

هیچ داروی خاصی برای ویروس کروناوجود ندارد ، اما برخی از درمان های ویروس کرونا در حال وجود دارند که هنوز تحت بررسی هستند. این داروها عمدتاً برای بیماران بحرانی اختصاص یافته است.

هیچ داروی خاصی برای ویروس کروناوجود ندارد ، اما برخی از درمان های ویروس کرونا در حال وجود دارند که هنوز تحت بررسی هستند. این داروها عمدتاً برای بیماران بحرانی اختصاص یافته است.

به گزارش سایت طلا، مانند بسیاری از بیماری های ویروسی ، هنوز درمان خاصی برای ویروس کرونا پیدا نشده است. آنچه دانشمندان به دنبال آن هستند ، دارویی است - یا ترکیبی از چندین مورد از آنها –تا تکرار ویروس را متوقف کند.

آنتی بیوتیک ها در این موارد قابل استفاده نیستند ، زیرا باکتری ها را هدف قرار می دهند. ما نمی توانیم داروهای ضد التهابی را نیز به عنوان یک درمان خاص در نظر بگیریم. درعوض ، آنچه متخصصان بهداشت توصیه می کنند اقدامات حمایتی برای تنفس و علائم ناشی از ویروس کرونا است.

با این حال ، برخی از درمان های فعلی وجود دارد که پروتکل های خاص در حال حاضر مجاز به استفاده در درمان فشرده در کشورهای مختلف هستند. با این حال ، هنوز هیچ دارویی برای استفاده در سطح گسترده در شروع علائم تأیید نشده است.

نهادهای نظارتی، شرکتهای داروسازی و آزمایشگاهها نسبت به گذشته در آیین نامه و مقررات انعطاف پذیر هستند. آنها به دانشمندان اجازه می دهند سریعتر آزمایش ها را انجام دهند. سازمان بهداشت جهانی بیش از 250 کارآزمایی بالینی در حال حاضر برای معالجه ویروس کرونا را انجام می دهد.

* هیدروکسی کلروکین به عنوان درمانی برای ویروس کرونا

یکی از اولین گزینه های مورد بحث ، به محض شروع همه گیر شدن ویروس کرونا ، هیدروکسی کلروکین بود. این یک داروی کلاسیک است که پزشکان برای درمان مالاریا از آن استفاده می کنند.

مزیت اصلی آن این است که یک داروی ارزان قیمت است ، اما اثرات جانبی زیادی نیز دارد. این بیماری می تواند سردرد ، اسهال ، استفراغ و بثورات پوستی ایجاد کند.

* ترکیبی از لوپیناویر / ریتوناویر به عنوان یک درمان کروناویروس فعلی

یکی از گزینه های درمانی که دانشمندان در حال حاضر در حال مطالعه آن هستند ، ترکیب داروهای لوپیناویر و ریتوناویر است. این ضد ویروس ها هستند که در درمان اچ آی وی استفاده می شوند.

این ترکیب قبلاً در شیوع قبلی ویروس مانند سندرم شدید تنفسی حاد سارس مورد بررسی قرار گرفته است. در آنجا ، نتایج امیدوار کننده بود و محققان به این نتیجه رسیدند که استفاده از آن بر ویروس کرونا موثر است.

متأسفانه ، شواهد تاکنون مانند گذشته مثبت نیست. با این وجود ، در صورت عدم وجود گزینه های بهتر و در دسترس ، چندین کشور مجاز به استفاده از آن در مراقبت های ویژه هستند.

* تحقیقات برای درمان های ویروس کرونا ادامه دارد

در حال حاضر ، هنگامی که بیمار مبتلا به ویروس کرونا تشخیص داده می شود پزشکان پروتکل درمانی اساسی و حمایتی را به مرحله اجرا در می آورند. اگر علائم خفیف باشد ، بیمار در خانه قرنطینه می شود و از اقدامات معمول برای بیماری مانند آنفولانزا پیروی می کند.

اگر مورد متوسط باشد ، ممکن است نیاز به بستری در بیمارستان باشد ، در این صورت آنها معمولاً بدون استفاده از ضد ویروس ها درمان خاص تری خواهند داشت. موارد خاص وجود دارد که توسط انجمن های پزشکی و وزارتخانه های بهداشت تأیید می شود. در این موارد پزشکان قادر خواهند بود یکی از داروهای تأیید شده را اعمال کنند.

آنچه پزشکان و مراجع بهداشتی در حال حاضر برای معالجه بیماران تحت مراقبت های ویژه در نظر می گیرند ، ترکیب گزینه های موجود بر اساس شدت شرایطی است که بوجود می آید. هر وزارت بهداشت ملی دستورالعمل های خاصی را برای تیم های بهداشتی خود تدوین کرده است تا بتوانند براساس در دسترس بودن محلی دارویی را انتخاب کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد