اونس طلا2207.19
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

ترامپ: احتمالاً ۶۰ هزار نفردر اثر کرونا می‌میرند/ راهبردمان دارد اثر می‌کند/کشورهایی که شهروندانشان را تحویل نگیرند، تحریم ‌می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا جمعه تصریح کرد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا کمتر از ۱۰۰ هزار نفری بود که در ابتدا پیش‌بینی می‌شد. وی حکمی را برای اعمال تحریم صدور روادید علیه کشورهایی به امضا رساند که یا از پذیرش شهروندان کشورشان از ایالات متحده در بحبوحه شیوع کووید-۱۹ امتناع می‌کنند، یا پذیرش این افراد را با تاخیر بی‌دلیل انجام می‌دهند.

به گزارش سایت طلا ، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در نشست خبری روزانه درباره شیوع «کووید-۱۹» تصریح کرد ممکن است شمار مرگ و میر ناشی از این بیماری به ۶۰ هزار نفر برسد.

ترامپ گفت: «پیش‌بینی‌ می‌شد دست‌کم ۱۰۰ هزار نفر جانشان را از دست بدهند و فکر می‌کنم رقم واقعی مرگ و میر بسیار کمتر از این باشد. اینکه ۶۰ هزار نفر جانشان را از دست بدهند اصلاً نمی‌تواند جای خوشحالی داشته باشد، اما این رقم بسیار پایین‌تر از آن چیزی است که در ابتدا به ما گفته شد و فکرش را می‌کردیم.»

ترامپ گفت که این رقم از ۱۰۰ هزار نفر که پیش‌بینی‌ می‌شد در اثر ابتلا به این بیماری جانشان را از دست بدهند کمتر است.

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که راهبرد دولت او برای برای مبارزه با این بیماری دارد موثر واقع می‌شود. او گفت: «نشانه‌های آشکاری می‌بینیم مبنی بر اینکه راهبرد ما دارد جان انسان‌های بی‌شماری را نجات می‌دهد.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا شامگاه جمعه در این حکم اعلام کرد: کشورهایی که با پذیرش شهروندان، افراد، اتباع یا ساکنان خود از ایالات متحده در طول همه‌گیری ناشی از کووید-۱۹ امتناع می‌کنند، خطرات غیرقابل قبول بهداشتی برای آمریکایی‌ها به وجود می‌آورند. ایالات متحده باید بتواند بازگرداندن اتباع بیگانه‌ای را که ناقض قوانین ایالات متحده هستند، انجام دهد.

در این حکم همچنین آمده است: وزیر خارجه آمریکا باید در سریعترین زمان ممکن که بیش از ۷ روز از زمان دریافت اطلاعیه از وزیر امنیت داخلی نشود، برای تصویب و راه‌اندازی طرحی برای اعمال تحریم روادید طبق بند ۲۴۳ قانون مهاجرت و تابعیت عمل کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد