اونس طلا2220.06
مظنه14,226,000
18 گرم3,284,000
ارزش سکه32,051,178
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اولین گوشی دنیا با دوربین 192 مگاپیکسلی!

یک گوشی ۱۹۲ مگاپیکسلی با پردازشگر اسنپدراگون ۷۶۵ ماه آینده وارد بازار می شود. متخصصان مشغول بررسی یک گوشی با سنسور تصویر برداری ۱۹۲ مگاپیکسلی و پردازشگر اسنپدراگون ۷۶۵ می باشند و ادعا می کنند که این گوشی ماه آینده وارد بازار خواهد شد و نکته اینجاست که این گوشی آنچه شما حدس می زنید نیست.


21 فروردین 1399

اولین گوشی دنیا با دوربین 192 مگاپیکسلی!

یک گوشی ۱۹۲ مگاپیکسلی با پردازشگر اسنپدراگون ۷۶۵ ماه آینده وارد بازار می شود.
متخصصان مشغول بررسی یک گوشی با سنسور تصویر برداری ۱۹۲ مگاپیکسلی و پردازشگر اسنپدراگون ۷۶۵ می باشند و ادعا می کنند که این گوشی ماه آینده وارد بازار خواهد شد و نکته اینجاست که این گوشی آنچه شما حدس می زنید نیست.

اولین گوشی دنیا با دوربین 192 مگاپیکسلی!
سامسونگ در حال حاضر اطلاع داده است که دارد بر روی یک سنسور عکاسی ۱۵۰ مگاپیکسلی با ابعاد یک اینچی کار می کند و شیائومی نیز اعلام نموده اولین کسی می باشد که از این سنسور در سال آینده استفاده خواهد کرد. همچنین شیائومی اولین شرکتی بود که یک گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی را روانه بازار کرد. به هر حال یک دوربین ۱۵۰ مگاپیکسلی در سال ۲۰۲۱ جایگاه ویژه ای خواهد داشت په برسد به یک گوشی با دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی.
پردازشگر اسنپدراگون ۷۶۵ حاکی از این است که این گوشی از رده لوکس و متوسط تلفن های همراه می باشد و دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی آن به راحتی می تواند در گوشی هایی نظیر مینوت رنو و ویوا زد قرار گیرد. همچنین یک گوشی موتورولا، با پردازشگر ۷۶۵ روانه بازار خواهد شد که ممکن است این اطلاعات مربوط به این گوشی نیز باشد.
این پردازشگر تا حدی قوی است که به تنهایی می تواند دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی را پشتیبانی نماید به هیچ پردازشگر اضافی نیاز نمی باشد.
اطلاعات بخش خصوصی در خصوص سنسور ۱۹۲ مگاپیکسلی در دست نیست و مشخصات آن شبیه سنسور ۱۵۰ مگاپیکسلی می باشد که عکس های ۲۱ مگاپیکسلی تولید می نماید و همچنین در مقیاس ۱۶ به ۱ رزولوشن عکس ها به ۱۲ مگاپیکسل کاهش خواهد یافت.
توجه داشته باشید که به گمان ما این سامسونگ است که سنسور ۱۹۲ مگاپیکسلی را تولید می نماید با این حال سونی و ای ویژن همچنان در تلاش برای دستیابی به سنسوری بالای ۱۰۰ مگاپیکسل می باشد .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد