اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این نکات ذهنی وزن خود را کاهش دهید

در این مقاله به بررسی بهترین راهکارهای روانشناختی برای کاهش وزن می پردازیم.

در این مقاله به بررسی بهترین راهکارهای روانشناختی برای کاهش وزن می پردازیم.

به گزارش سایت طلا،‌ کاهش وزن ، خواه به دلیل اضافه وزن باشد و یا بخواهید نسبت به بدن خود احساس بهتری داشته باشید ، می تواند سالم باشد. برخی از استراتژی های ذهنی وجود دارد که می توانیم از آنها برای کمک به کاهش وزن خود استفاده کنیم.

اول ، باید بدانیم که آیا ما در وزن ایده آل یا وزن توصیه شده خود قرار داریم یا خیر. به عنوان مثال ، اگر قد شما 1.70 متر باشد ، وزن ایده آل شما بین 53 تا 72 کیلو خواهد بود. چندین ماشین حساب آنلاین وجود دارد که می توانند به شما در محاسبه این مسئله نیز کمک کنند.

در زیر در مورد مؤثرترین روش ها بحث خواهیم کرد ، بنابراین ادامه مطلب را بخوانید تا دریابید که چگونه سفر کاهش وزن خود را آسان تر کنید!

1. هرگز هنگام گرسنگی به خرید مواد غذایی نروید

یکی از اولین راهکارهای ذهنی این است که هرگز زمانی که گرسنه هستید به خرید مواد غذایی نروید. خرید مواد غذایی هنگام گرسنگی اشتباه بزرگی است زیرا باعث می شود که مواد غذایی بیشتر از حد نیاز خود تهیه کنید.

اجازه ندهید که با تخفیف های شیرینی یا انتخاب غذاهای ناسالم که نه تنها مانع کاهش وزن شما می شود بلکه باعث افزایش وزن شما نیز می شود ، سلامتی خود را از دست دهید.

2. غذاها را در جایی که به راحتی دیده می شوند قرار ندهید

راهبرد روانشناختی دیگر حذف تمام مواد غذایی از منظر است که به شما در رسیدن به هدف کاهش وزن کمک می کند. اگر چیزی ناسالم مثل شکلات یا شیرینی دارید ، بهتر است آن را خریداری نکنید. با این حال ، اگر کسی آن را به شما می دهد ، آن را در انبار خود مخفی کنید یا آن را به شخص دیگری واگذار کنید.

3. به آرامی و بدون عجله غذا بخورید

بعضی اوقات ، شما چاره ای جز غذا خوردن سریع ندارید. با این حال ، اگر می توانید از آن جلوگیری کنید ، نباید سریع غذا بخورید. هنگامی که به آرامی و بدون عجله غذا می خورید ، می توانید معده خود را فریب دهید.

شما معده خود را قبل از اتمام غذا پر می کنید و به همین دلیل سریعتر سیر می شوید. این کار همچنین از احساس سنگینی یا نفخ بعد از غذا جلوگیری می کند.

4. کاهش اضطراب می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند

اضطراب می تواند یکی از دلایلی باشد که وقتی گرسنه نیستید هم تمایل به غذا خوردن پیدا کنید. اگر اضطراب خوردن همان چیزی است که باعث افزایش وزن شما می شود ، می توانید با اجرای عادات مختلفی که به شما در کاهش اضطراب کمک می کند شروع کنید.

ساده ترین کار ورزش کردن است. ورزش در شب ترجیح داده می شود زیرا به شما کمک می کند تمام استرس هایی را که در طول روز انباشته شده است رها کنید. در طول آخر هفته می توانید به پیاده روی درطبیعت بروید. همه این موارد برای کاهش اضطراب عالی است.

آیا در حال حاضر سعی در کاهش وزن دارید؟ آیا تاکنون در طول سفر خود برای کاهش وزن ، هیچ یک از این راهکارها را در نظر گرفته اید؟ ما شما را تشویق می کنیم تا این روش ها را امتحان کنید. به یاد داشته باشید که مرتباً ورزش کنید و میوه و سبزیجات را در رژیم خود بگنجانید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد