اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اولویت‌بندی ۱.۴ میلیون متقاضی طرح ملی مسکن برای شرکت در قرعه‌کشی

معاون وزیر راه و شهرسازی از اولویت‌بندی حدود ۱.۴ میلیون متقاضی ثبت‌نام شده در مرحله دوم طرح ملی مسکن برای شرکت در قرعه‌کشی این طرح خبر داد.

به گزارش سایت طلا ،‌ بر اساس اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی در مرحله دوم طرح ملی مسکن 542 هزار و 409 نفر از طریق سامانه اینترنتی و 819 هزار و 739 نفر به صورت پیامکی در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کردند.

محمود محمودزاده با بیان این‌که پالایش ثبت‌نام کنندگان اینترنتی آغاز شده است،‌ادامه داد: افرادی که از طریق پیامک ثبت نام کردند بعد از بهبود وضعیت بهداشتی و رفع بحران کرونا، فراخوان می‌شوند تا اطلاعات لازم را بارگذاری کنند و پس از آن پالایش اطلاعات آن عده نیز انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با عادی شدن شرایط بهداشتی جامعه، بلافاصله تکمیل ثبت نام متقاضیان پیامکی و پالایش آنها انجام و نتایج قطعی ثبت نام شدگان طرح اقدام ملی مسکن اعلام خواهد شد.

این در حالی است که معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم از اولویت‌بندی حدود 1.4 میلیون متقاضی مرحله دوم برای شرکت در قرعه‌کشی طرح ملی مسکن خبر داد.

وی با یادآوری ثبت‌نام مرحله دوم طرح ملی مسکن از طریق پیامک و سامانه اینترنتی،‌ گفت: پیش بینی می‌کنیم در 45 روز کاری پالایش ثبت‌نام‌های اینترنتی را انجام دهیم. در خصوص ثبت‌نامی‌ها از طریق پیامک نیز ما به اطلاعات آنها دسترسی نداریم و فقط کد ملی این افراد را در اختیار داریم.

وی ادامه داد: برای پالایش این افراد باید اطلاعات تمام افراد خانواده ثبت‌نام کننده را داشته باشیم که پس از رفع بحران کرونا اعلام خواهیم کرد تا متقاضیان به سامانه طرح ملی مسکن مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

معاون مسکن و ساختمان در خصوص قرعه‌کشی ثبت‌نام کنندگان مرحله دوم طرح ملی مسکن افزود: برای قرعه‌کشی یک سری شاخص در نظر گرفته می‌شود که بر اساس آن متقاضیان اولویت‌بندی خواهند شد. به‌عنوان مثال متقاضیانی که تعداد افراد تحت تکلفل بیشتری دارند در اولویت بالاتری نسبت به سایر متقاضیان برای شرکت در قرعه‌کشی قرار می‌گیرند. یا مثلا این‌که متقاضیانی که مدت بیشتری از ازدواجش گذشته باشد در اولویت برای شرکت در قرعه‌کشی قرار دارد.

محمودزاده تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با توجه به ظرفیتی که وجود دارد، کسانیکه بیشترین شرایط را بر اساس شاخص‌های موردنظر دارند در اولویت قرعه‌کشی قرار بگیرند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد