اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا افراد مبتلا به اچ آی وی بیشتر در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند؟

اگرچه اطلاعات زیادی در مورد این موضوع در دست نیست ، اما به نظر می رسد افراد مبتلا به اچ آی وی در برابر ویروس کرونا آسیب پذیر نیستند.با این حال ، درست مثل هر کس دیگری ، آنها هم باید از خود مراقبت کنند.

اگرچه اطلاعات زیادی در مورد این موضوع در دست نیست ، اما به نظر می رسد افراد مبتلا به اچ آی وی در برابر ویروس کرونا آسیب پذیر نیستند.با این حال ، درست مثل هر کس دیگری ، آنها هم باید از خود مراقبت کنند.

به گزارش سایت طلا ، در حال حاضر جهان با ویروس همه گیر کرونا روبرو است . همچنین بیماری سندرم نقص ایمنی (ایدز) همچنان فعال است. در حال حاضر ، حدود 40 میلیون نفر مبتلا به اچ آی وی در جهان وجود دارد.

اطلاعات ارائه شده توسط متخصصان حاکی از آن است که افراد مبتلا به اچ آی وی در معرض خطر ابتلا به ویروس همه گیر کرونا نیستند. این بدان معناست که آنها احتمال ابتلا به این بیماری را ندارند.

* افراد مبتلا به اچ آی وی در معرض خطر بیشتری قرار ندارند

آنچه می توانیم بگوییم این است که ، تاکنون شواهد کافی که نشان دهد افراد مبتلا به ایدز در مقایسه با سایر افراد به ویژه در معرض خطر ویروس قرار دارند وجود ندارد.

با این حال ، ما باید در اینجا تأکید کنیم که محققان به طور مداوم یافته های جدیدی را کسب می کنند. بنابراین ، هیچ چیز قطعی وجود ندارد.

* پزشکان احتیاط می کنند

با این حال، از آنجا که گزارشی از مشکلات خاص ویروس کرونا در مبتلایان به اچ آی وی گزارش نشده است ، به نظر نمی رسد که خطر ویژه ای از عفونت یا عوارض وجود داشته باشد.

با این وجود، متخصصان این حوزه توصیه های خاصی ارائه داده اند. نکته اول این است که مبتلایان به اچ آی وی که تحت درمان ضد ویروسی قرار می گیرند ، باید با جدیت دستورالعمل های درمانی را دنبال کنند.

به ویژه ، آنها تأکید می کنند که داروهای این افراد برای استفاده انحصاری آنها است و نباید با کسی به اشتراک گذاشته شود.

جدا از این ، توصیه این است که افراد مبتلا به اچ آی وی باید همان دستورالعملهایی را که به همه افراد داده می شود پیروی کنند. همچنین افراد مسن و افراد مبتلا به سایر بیماریهای مزمن باید مراقبت ویژه ای داشته باشند.

در نهايت ، توصيه هاي مربوط به افراد مبتلا به اچ آی وی در هنگام ابتلا به بيماري ويروس کرونا، جداسازي خود ، داشتن بهداشت صحيح و نگهداري از درمان ضد ويروسي است که قبلاً دريافت کرده بودند.

آنها باید از تهیه داروهای مناسب اطمینان حاصل کنند ، زیرا ما نمی دانیم اقدامات محدود کننده چه زمانی به پایان می رسد. سرانجام اگر سوالی در این زمینه وجود دارد ، باید با پزشک خود مشورت کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد