اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اتحادیه اروپا: تحریم‌ها نباید در مبارزه با کرونا اخلال ایجاد کنند

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته تحریم‌ها نباید باعث ایجاد اخلال در مبارزه کشورها با ویروس کرونا شوند.

به گزارش سایت طلا ، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته اعمال تحریم‌ها نباید باعث اخلال در جلوگیری از گسترش شیوع ویروس «کرونای جدید» شود.

به نوشته روزنامه گاردین، این مقام ارشد اتحادیه اروپا روز جمعه در شرایطی که دولت آمریکا از رفع تحریم‌ها علیه ایران و ونزوئلا جلوگیری کرده گفت تحریم‌ها نباید باعث توقف ارسال تجهیزات پزشکی به کشورهایی شود که در حال مبارزه با گسترش شیوع ویروس کرونا هستند.

بورل گفت: «اتحادیه اروپا تأکید می‌کند تحریم‌ها نباید در تحویل تجهیزات و وسایل ضروری جهت مبارزه با ویروس کرونا و محدود کردن گسترش آن اخلال ایجاد کنند.»

او اضافه کرد: «الان وقت آن است که ما همه انرژی و منابعمان را به مبارزه با چالش مشترک دنیا یعنی ویروس کرونا اختصاص دهیم. وقت تمرکز بر سلامت جهانی است.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اضافه کرد: «ما فقط با کمک هم می‌توانیم چه در حوزه اقتصاد و چه در حوزه پزشکی از آسیب‌پذیرین اقشار جوامعمان در برابر این ویروس و آسیب‌های ناشی از آن محافظت کنیم.»

از طرف دیگر منابع روسیه‌ای گزارش داده‌اند آمریکا، انگلیس اتحادیه اروپا و چند کشور دیگر از تصویب قطعنامه روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با هدف کاستن از تحریم‌ها در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا جلوگیری کرده‌اند.

نماینده دائمی روسیه در سازمان‌های بین‌الملل مستقر در وین طی بیانیه‌ای اعلام کرد کشورهایی اوکراین، انگلیس و آمریکا و اتحادیه اروپا از تصویب قطعنامه پیشنهادی روسیه جلوگیری کرده‌اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد