اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اقتصاد آمریکا؛ امپراطوری که لباس ندارد/ صعود جهانی طلا در فقدان مدیریت

همه آمریکایی ها در خانه های خود معلق مانده اند، هر روز در انتظار چیز جدیدی بوده و روند این شرایط ناامیدکننده است.

همه آمریکایی ها در خانه های خود معلق مانده اند، هر روز در انتظار چیز جدیدی بوده و روند این شرایط ناامیدکننده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از آوت سایدر کلوب، کسانی که هنوز مشغول به کارند شاهد خالی شدن حساب های بانکی خود بوده و قادر به هیچ واکنشی در قبال آن نیستند. آنهایی که از هرج و مرج بازار ضربه های سخت خورده اند مجبورند در حالی ادامه دهند که نمی دانند چه زمانی می توانند به کار خود بازگردند.

همه، صرف نظر از موقعیت آن، نگران این مساله هستند که نمی دانند این همه آشفتگی به کجا ختم می شود. در حالی تمامی این اتفاقات در حال روی دادن است که افرادی که قرار است ما را از این اشفتگی خارج کنند همانگونه که انتظار می رود عمل می کنند. آنها مبالغ هنگفتی را از شرکت های میلیاردی با مدیریت ضعیف بدست می آورند.

این یک راه حل بسیار کوتاه مدت برای یک مشکل بسیار عمیق است، اما به هر حال آنها در پی چنین دستورالعمل هستند. گرچه مسئولان تلاش می کنند تا باندی را روی زخم گلوله بگذارند اما این هم بدان معناست که آنها در حل رهاکردن شما در یک دنیای جدید و عجیب و غریب هستند. مردم می بینند که امپراطور لباس ندارد. آنها شاهدند که رهبری در آمریکا تا حد زیادی نمی داند چه می کند.

هر روزی که این وضعیت ادامه می یابد، ابهامات بیشتر و بیشتر می شود. برای بسیاری از آمریکایی ها این سوال مطرح است که در مقابل آنچه پیش روی آنهاست، بهترین محافظت چیست؟

* احیای مجدد طلا

بی تردید یک بازار خراب و سوزان در صعود بهای جهانی طلا بی تاثیر نبوده است. این روند ماهها ادامه داشته اما اکنون به مرحله اوج خود رسیده است. ببینید که چگونه طلا از حدود ۱۴۰۰ دلار در هر اونس در ماه دسامبر اکنون به حدود ۱۶۶۰ دلار در هر اونس رسیده است. این فلز، کالایی است که آشفتگی و هرج و مرج را به فرصت تبدیل کرده و خود را به عنوان بهترین پناهگاه امن تثبیت نموده است؛ در حالی که همه چیز در حال فروپاشی است.

بحران بهداشتی کنونی که جهان با آن روبرو است، همراستا با همان بحران اقتصادی چند سال قبل حرکت می کند. بانک های مرکزی می دانستند که دیر یا زود چنین وضعیتی پیش می آید و هر ابزاری را که می توان برای مقابله با آن استفاده نمود، امتحان کردند.

همه این وضعیت در حالی اتفاق افتاد که آنها (مسئولان دولتی و بانکی) به مردم لبخند زده و اطمینان دادند که همه چیز خوب است. بازار وضعیت یکنواخت خود را داشته و طلا در همان مسیر باریک رشد قیمت خواهد داشت. آنگاه زمانی که این بیماری همه‌گیر از راه رسید، مقاومت تنها کاری است که ما در برابر آن می توانیم انجام دهیم.

* زمان‌های سخت تازه شروع شده

هرج و مرج کنونی در بازارها بدتر می شود. شما باید از هر روشی که می توانید از منافع خود محافظت کنید. هیچ راه آسانی برای این وضعیت وجود ندارد. آمریکا در حال از دست دادن گزینه های خود است. بازار طلا در حال انفجار است و ظاهرا هر چه به رکود اقتصادی نزدیک تر می شویم، قرار است معدنچیان طلا که روی ذخایر طلایی نشسته اند پیروز میدان باشند.

بنابراین سرمایه گذاران ابتدا به سراغ آنها می روند. این حرکت پیش از این اشفتگی آغاز شده است. باید به خوبی جزئیات اقدامات خود را بشناسید تا بدانید که طلا چگونه می تواند در مقابله با موارد ذکر شده، به شما کمک کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد