اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بهترین خودروهای برقی در سال ۲۰۲۰ + عکس

به تازگی کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو فهرستی از بهترین خودروهای برقی در سال ۲۰۲۰ میلادی را برای علاقمندان منتشر کرده‌اند.

به گزارش سایت طلا ، با توجه به افزایش محبوبیت و استقبال از خودروهای برقی و الکتریکی بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان تصمیم گرفته اند که به تولید و توسعه خودروهای پاک و دوست دار محیط زیست بپردازند و بدین ترتیب نظر و رضایت خیل عظیمی از مشتریان خود را در بازارهای جهانی جلب کنند.

حالا بر اساس گزارشی که در وب‌سایت carmagazine آمده است، به تازگی کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودروسازی با بررسی امکانات، قابلیت ها و ویژگی های موجود در خودروهای برقی و الکتریکی در بازارهای جهانی در سال ۲۰۲۰ میلادی فهرست زیر را برای علاقمندان و مشتریان اینگونه خودروها منتشر و ارائه کرده‌اند:

Tesla Model 3

تسلا مدل ۳ (Tesla Model 3)

MG ZS EV
ام جی زد اس ای وی (MG ZS EV)

Audi e-Tron
آئودی ای ترون (Audi e-Tron)

Mercedes-Benz EQC
مرسدس بنز ای کیو سی (Mercedes-Benz EQC)

Jaguar I-Pace
جگووار آی پیس (Jaguar I-Pace)

Nissan Leaf
نیسان لیف (Nissan Leaf)

Hyundai Kona Electric
هیوندای کونا الکتریکی (Hyundai Kona Electric)

Hyundai Ioniq Electric
هیوندای آیونیک الکتریکی (Hyundai Ioniq Electric)

Tesla Model X
تسلا مدل ایکس (Tesla Model X)

Tesla Model X
تسلا مدل اس (Tesla Model S)

VW e-Golf
فولکس واگن ای گلف (VW e-Golf)

Kia E-Niro
کیا ای نیرو (Kia E-Niro)

Honda e
هوندای ای (Honda e)

BMW i3
بی ام و آی۳ (BMW i3)

Renault Zoe
رنو زوئی (Renault Zoe)

Smart Fortwo Electric Drive
اسمارت فورتو الکتریکی درایو (Smart Fortwo Electric Drive)

VW e-Up
فولکس واگن ای آپ (VW e-Up)

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند. بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی حرکت کنند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند. بنابراین بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

دولت‌های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه ۲۰۳۰ و نهایتاً تا دهه ۲۰۴۰ میلادی (حدوداً دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد