اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آمریكا واكسن کرونا را آزمایش می کند

ایالات متحده ، آزمایش واکسن علیه ویروس کرونا را آغاز کرده است. نتایج پس از مدتی در دسترس خواهد بود ، زیرا داشتن ایمن سازی برای استفاده در سطح گسترده ، مستلزم یک فرایند طولانی است.

ایالات متحده ، آزمایش واکسن علیه ویروس کرونا را آغاز کرده است. نتایج پس از مدتی در دسترس خواهد بود ، زیرا داشتن ایمن سازی برای استفاده در سطح گسترده ، مستلزم یک فرایند طولانی است.

به گزارش سایت طلا، اگرچه نتایج مورد انتظار امیدوارکننده است ، ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که این واکسن ها در آینده نزدیک آماده شوند.

در مرحله اول آزمایش واکسن علیه ویروس کرونا در انسان ، محققان این ماده را به 45 بیمار تزریق کردند. افراد آزمون شامل سنین بین 18 تا 55 سال هستند که قبل از آزمایش سالم بودند.

هرکدام از این افراد تزریق اولین دوز واکسن و در یک ماه دوز دیگر را دریافت می کنند. برخی از آنها دوز 25 میکروگرم و برخی دیگر 100 یا 250 میکروگرم دریافت خواهند کرد.

اکنون باید حداقل 6 هفته صبر کنیم تا اولین نتایج را کسب کنیم. این نتایج نشان می دهد که آیا محققان می توانند به مرحله دوم آزمایش بروند یا خیر.

نام این واکسن به فناوری ای است که محققان برای تولید آن از آن استفاده می کنند مخفف کلمه ای که به معنی "اسید ریبونوکلئیک مسنجر" است.

در هر کشوری که ویروس گسترش یافته است ، دانشمندان به تدریج جهش های ویروس را کشف کردند. یعنی فناوری لازم برای تجزیه و تحلیل ژنوم خود را دارند.

دانشمندان ، که اطلاعات ژنتیکی ویروس سارس را دارند ، توالی ژنوم موجود در جهش ویروس در ووهان چین را اضافه کردند. با این اطلاعات توانستند واکسن تولید کنند.

آنها همچنین قادر به توسعه سریع آن بودند زیرا موفق به درک قدرت عفونی پوشش بیرونی ویروس کرونا شدند. به درستی ، نام ویروس از شکل تاج بیرونی آن ناشی می شود.

آزمایش این واکسن امید را به همراه دارد. این بدان معناست که در شناسایی ویروس و در ظرفیتی که داریم ، پیشرفت هایی صورت گرفته است. اما مهم است که به یاد داشته باشید که آزمایش هنوز در مرحله اول خود است.

برای کشف نتایج اول حداقل باید 6 هفته صبر کنیم. سپس ، تحقیقات باید حدس بزنند که نتایج به اندازه کافی برای شروع مرحله 2 مناسب است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد