اونس طلا2155.4
مظنه14,126,000
18 گرم3,261,000
ارزش سکه31,825,878
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

بیت‌کوین به اوج رسید!

ارزش بیت‌کوین در معاملات امروز بیش از ۱۴ درصد بالا رفت.روز گذشته قیمت بیت کوین به اوج رسیده و از ۵ هزار و ۶۸۸ دلار به بالاترین نرخ روزانه ۶ هزار و ۶۶۰ دلار سید.

به گزارش سایت طلا ، پس از آن که کشورها و بانک های مرکزی در سراسر جهان از انجام اقدامات حمایتی بیشتری از بازارهای مالی خود خبر دادند، ارزش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی به شدت افزایش یافت.

تاکنون بیش از ۳۸۱ هزار و ۷۶۱ مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است که در این بین ۱۶ هزار و ۵۵۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند. در بین کشورهای مختلف، بالاترین تلفات مربوط به ایتالیا با ۶۰۷۷ نفر، چین با ۳۲۷۷ نفر، اسپانیا با ۲۳۱۱ نفر، ایران با ۱۸۱۲ نفر و فرانسه با ۸۶۰ نفر بوده است.

کووید-۱۹ تاکنون در چین، ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، هنگ‌کنگ، تایلند، تایوان، مالزی، ایران، ایتالیا، استرالیا، آلمان، آمریکا، ویتنام، فرانسه، ماکائو، کانادا، امارات متحده، اتریش، الجزایر، کرواسی، سوییس، رومانی، انگلیس، فیلیپین، هند، روسیه، اسپانیا، بلژیک، کامبوج، مصر، فنلاند، اسرائیل، کویت، عمان، افغانستان، اسرائیل، لبنان، نپال، سریلانکا، سوئد و بسیاری از شکورهای دیگر گزارش شده است.

پس از آن که بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد، به خرید اوراق قرضه شدت می بخشد و کاخ سفید نیز از احتمال افزایش بسته حمایت از اقتصاد به ۲.۵ تریلیون دلار خبر داد، نفس تازه ای به بازار ارزهای دیجیتال رسید به گونه ای که تنها در ۲۴ ساعت اخیر ( به وقت شرقی) ارزش کل بازار ارزهای دیجیتالی ۱۴ میلیارد دلار افزایش یافته است!

بهای بی‌ کوین پس از آن که در هفته های اخیر تا پنج هزار دلار نیز کاهش یافته بود در معاملات امروز با ۱۴.۶ درصد افزایش به ۶۷۰۱.۰۴ هزار دلار رسید تا در یکی از بالاترین سطوح دو ماه اخیر قرار گیرد. نوسانات شدید بیت کوین باعث شده است که بسیاری از افراد نسبت به ورود برای معامله این ارز احتیاط کنند؛ چرا که در بازه زمانی ژوئن تا دسامبر ۲۰۱۷ ارزش بیت کوین ۴۰۰ درصد افزایش یافت اما در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر سال گذشته ارزش آن ۳۰ درصد کاهش یافت.

علاوه بر بیت‌کوین، قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر نیز صعودی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۱۳.۰۷ درصد افزایش به ۱۳۹.۹۱ دلار، بیت کوین کش با ۱۰.۸۸ درصد افزایش به ۲۲۵.۹۹ دلار، لایت کوین با ۱۰ درصد افزایش به ۴۰.۰۴ دلار، مونرو با ۱۵.۳ درصد افزایش به ۴۵.۳۱ دلار، دش با ۱۱.۳۴ درصد افزایش به ۷۰.۲۳ دلار، زدکش با ۹.۳۱ درصد افزایش به ۳۲.۶۹ دلار و دکارد با ۷.۲۵ درصد افزایش به ۱۱.۷۵ دلار رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد