اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

از آشفتگی بازار برای حفظ سبدسهام خود استفاده کنید!

شما می توانید با انتخاب گزینه های مختلف، ضرر خود را به حداقل برسانید، حتی اگر بازار سهام وضعیت آشفته و پرنوسانی داشته باشد.

شما می توانید با انتخاب گزینه های مختلف، ضرر خود را به حداقل برسانید، حتی اگر بازار سهام وضعیت آشفته و پرنوسانی داشته باشد.

به گزارش سایت طلا به نقل از سیکینگ آلفا،‌ بسیاری از سهامداران در حال واگذاری و انحلال سبدسهام خود با ضررهای سنگین هستند. آنها تمام کلاس های دارایی خود از سهام گرفته تا خزانه داری و سهام می فروشند. من در این مطلب استراتژی بهتری را برای قطع ضرر توضیح خواهم داد.

در زیر شاهد نمودار استراتژی پرتفوی دائمی و منطقی سرمایه گذاری ما هستید که تمرکز آن روی ۳ دارایی اصلی قرار گرفته است: سهام (S&P 500)، خزانه داری و طلا.

استراتژی تخصیص واحدهای متغیری از خزانه داری و طلا، برای محافظت در برابر ضرر سهام مورد استفاده قرار می گیرد. نمودار بعدی نشان دهنده نمایه سالیانه بازار در شرایط شیوع کروناویروس می باشد که بخوبی می توانید مشاهده کنید که این راهکار تا حصار ۱۵ درصدی، عملکرد مثبتی از خود نشان داده است. این نمودار به تنهایی به سرمایه گذار می گوید که حصار تا چه حد مهم است و این زمان را به شما می دهد که بدون دریافت ضرر و زیان بزرگ، سرمایه های خود را از بازار خارج کنید.

سرمایه گذاران برای فرار از خسارت و پاسخگویی به تماس های حاشیه ی ، اقدام به فروش همه چیز خود از جمله پناهگاه های امنی مانند طلا و خزانه داری کردند. در چنین موقعیتی، این استراتژی 12٪ کاهش یافته و بسیاری از سرمایه گذاران به فکر انحلال مواضع سرمایه ای خود و نقد کردن آن افتادند.

اگر شما از استراتژی سبد سهام دائمی برخوردار باشید که حدود ۱۲ درصد کاهش دارد،‌ ممکن است بتوانید تمام ضررهای خود را تا پیش از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ جبران کنید، البته اگر قیمت ها اندکی از میزان کنونی بالاتر برود. اگر هم قیمتها پایین بیایند، می توانید حدود ۱۱٪ تا ۱۷٪ قیمت پایین تر از سطح فعلی را سرمایه گذاری کنید که می تواند یک موفقیت برای شما باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد