اونس طلا2390.24
مظنه16,296,000
18 گرم3,761,900
ارزش سکه36,714,888
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

وقتی بحران اقتصادی به سود بیت‌کوین عمل می‌کند

تحلیلگران اقتصادی معتقدند چنانچه وضعیت بحران اقتصادی جهان تداوم یابد، بیت کوین می تواند با کسب ارزش بیشتر یک طلای جدید محسوب شود.

تحلیلگران اقتصادی معتقدند چنانچه وضعیت بحران اقتصادی جهان تداوم یابد، بیت کوین می تواند با کسب ارزش بیشتر یک طلای جدید محسوب شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از کوین تلگراف، فیلیپ سالتر، مدیر عملیات شرکت معدنی جنسیس معتقد است سقوط اقتصادی ممکن است منجر به افزایش ارزش بیت کوین به عنوان یک عامل محافظ در برابر بانک ها شود. در دو هفته گذشته، آشفتگی های فراوانی در دنیای بیت کوین وجود داشته است.

این بازار شاهد یک افت بی سابقه قیمتی بوده است.این امر با توجه به وضعیت کنونی بازارها، می تواند مشکل ساز باشد. ما در این زمینه با فیلیپ سالتر، یکی از سرشناس ترین چهره های فعال در فضای بیت کوین گفتگو کرده ایم.

سالتر در پاسخ به این سوال که آیا معنکاران نقش بسزایی در روند نزولی بازار داشته اند یا خیر،‌ اظهار داشت: «این بازار، هیچ تفاوتی با بازارهای سنتی ندارد. شما باید هر آنچه دارید بفروشید تا جریان بازار ادامه یافته و بتوانید بدهی های خود راپرداخت کنید».

وی ادامه داد:‌ «شما به عنوان یک معدنچی باید صورتحساب های خود را پرداخت کنید. باید قبض برق خود را پرداخت کنید. هزینه های شما به دلار محاسبه می شود بنابراین هرچه روند بیت کوین نزولی تر باشد، این بدان معناست که شما ناچارید برای ادامه کار خود موجودی بیشتری را بفروشید».

این وضعیت تا حد زیادی مانند یک گلوله برفی است. با پایین آمدن قیمت ها، معندنچیان ناچار به فروش دارایی های خود بوده و با فروش بیشتر، مازاد عرضه قیمت پایین می آید. یکی از محبوب ترین روایت ها برای بیت کوین همواره این بوده که این دارایی می خواهد خود را به عنوان طلای جدید به تصویر بکشد.

این در حالی که بیت کوین با دنبال کردن بازارهای سنتی ، از این مسیر فاصله گرفته است. اینکه آیا روند بازگشت معکوس تا چه حدی ادامه می یابد به شدت بحرانی که اکنون وجود دارد، بستگی دارد. سالتر معتقد است:«اگر این بحران اقتصادی مهار شود پیامدهای شدیدی گریبان بیت کوین را نخواهد گرفت».

و در مقابل، اگر یک فروپاشی واقعی مالی روی دهد، گرایش یبت کوین به سوی انفجار هرچه بیشتر خود است. در این صورت، این دارایی به سوی تبدیل شدن به محافظی علیه سیستم بانکی حرکت می کند. هرچه مردم در اقتصاد قدیمی بیشتر دچار شک و تردید بیشتری شوند ، بیشتر به سمت بیت کوین می روند».

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد