اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۱۸۰۰۰ نفر ارز دولتی گرفتند

آمار بانک مرکزی از دریافت‌کنندگان ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی حاکی از آن است که حدود ۱۸ هزار نفر و شرکت ارز دولتی دریافت کرده‌اند.

به گزارش سایت طلا ، بر اساس تازه‌ترین فهرست منتشرشده از سوی بانک مرکزی از دریافت‌کنندگان ارز دولتی و نیمایی در بازه زمانی ۲۱ فروردین تا ۲۱ اسفند امسال ۱۷ هزار و ۹۴۰ نفر و شرکت ارز دولتی دریافت کرده‌اند که در این فهرست هم نام اشخاص حقیقی و هم شرکت‌های حقوقی به چشم می‌خورد.

بانک مرکزی تامین ارز دولتی برای این افراد را به ۱۲ ارز مختلف انجام داده که یورو و یوان چین از مهم‌ترین ارزهای اختصاص داده شده به این افراد هستند.

بر اساس این گزارش، از فروردین تا اسفند امسال، بیش از ۱۷ میلیارد و ۲۴۰ میلیون یورو تامین ارز دولتی برای واردات کالا و خدمات صورت گرفته که این رقم جدا از تامین ارز برای پرداخت اقساط ارزی است.

همچنین حدود ۶۹ میلیون و ۷۰۰ میلیون یوان چین نیز با رقم ارز دولتی برای واردات کالا و خدمات از سوی بانک مرکزی در این مدت تامین ارزی شده است.

از دیگر ارزهای مهم که در این مدت توسط بانک مرکزی با قیمت ارز دولتی تامین شده می‌توان به درهم امارات، دینار عراق، روپیه هند، لیر ترکیه، ین ژاپن و وون کره جنوبی اشاره کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد