اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

چین اولین واکسن کرونا را روانه بازار می کند

تعداد زیادی از شرکتهای داروسازی در حال حاضر مشغول توسعه داروها (شاید یک واکسن) برای ویروس کروناهستند ،که همه با هدف محافظت در برابر این بیماری است. چین اعلام کرد که اولین واکسن اضطراری در آوریل سال 2020 عرضه می شود.

تعداد زیادی از شرکتهای داروسازی در حال حاضر مشغول توسعه داروها (شاید یک واکسن) برای ویروس کروناهستند ،که همه با هدف محافظت در برابر این بیماری است. چین اعلام کرد که اولین واکسن اضطراری در آوریل سال 2020 عرضه می شود.

به گزارش سایت طلا، چهار فدراسیون دارویی جهان اعلام کردند که در حال حاضر 30 داروی ضد ویروسی را برای پیشگیری و درمان کورونا ویروس آزمایش می کنند. به همین ترتیب ، آنها اظهار داشتند که داروی را برای اثربخشی ارزیابی می کرده اند.

شرکت های داروسازي در تلاش هستند تا به يكديگر تلاشهاي بسياري در جهت متحد شدن برای کشف داروی ویروس کرونا برسانند. اما آنها همچنین نیاز به مشارکت مقامات بهداشتی ، سازمانهای بهداشتی ، دانشگاهیان و محققان دارند. دلیل این امر این است که آنها می خواهند به این طریق از طریق برنامه های تحقیق و توسعه به برنامه مشترک دست یابند.

* توسعه داروهای ضد ویروس کرونا

در ابتدا ، محققان شروع به مطالعه داروهای ضد ویروسی اثبات شده در برابر بیماری هایی مانند اچ آی وی و ابولا کردند. در حال حاضر ، چندین کارآزمایی بالینی با بررسی مطالب موجود در مورد این داروها در حال انجام است.

هدف دوم تحقیق ، تجزیه و تحلیل عملکرد مهارکننده های ای سی ایی بر روی ویروس کرونا است. این مهارکننده ها هنگام برخورد با بیماری کورونا نتایج خوبی را نشان داده اند.

یکی از آنها دارویی است که از پلاسمای خون گرفته می شود و به گفته کارشناسان می تواند افرادی را که در معرض خطر انقباض کروناویروس قرار دارند را درمان کند.

سرانجام ، یک شرکت داروسازی گزارش داد که در حال همکاری با وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده برای یافتن یک یا چند دارو و درمان است که به ما امکان می دهد تا به طور موثر با این بیماری همه گیر روبرو شویم.

* تولید واکسن برای ویروس کرونا

همچنین ، شرکت جانسن و جزئی از بخش دارویی این شرکت متعهد شده است تا به پیشرفت واکسن احتمالی دست یابد.

این شرکت و سایر شرکتهای داروسازی همزمان بر روی انواع مختلف واکسن کار می کنند. برخی از آنها اثر موقتی هستند ، در حالی که برخی دیگر هدفشان ارائه راه حل ماندگار تر است.

برخی روزنامه های آمریکای شمالی خاطرنشان کردند که مؤسسات ملی بهداشت ایالات متحدهدر صدر این هدف قرار دارند. در واقع ، آنها به نتایج موفقیت آمیز آزمایش ها در موش ها اشاره کردند. همچنین ، آنها اعلام کردند که آزمایشات با داوطلبان جوان و سالم به زودی آغاز می شود.

در همین حال ، اطلاعات از چین اطمینان داده است كه اولین واكسنها برای موارد اضطراری كرونا ویروس در ماه آوریل در آن كشور قابل استفاده خواهد بود.

دکتر پیتر دزاکاک ، متخصص محیط زیست اظهار داشت که جهان به طور نادرست به ظاهر همه گیری ها پاسخ می دهد. به عقیده وی ، یافتن واکسن کروناویروس مانع از بروز همه گیری های جدید نمی شود.

وی تاکید کرد: به عنوان نمونه سندرم حاد تنفسی یا سارس ، ایجاد واکسن در برابر این بیماری به سادگی از بسیاری از احتمالات مسری بودن آن مراقبت می کند. وی همچنین به اچ آی وی اشاره کرد و گفت: سالها پس از ظاهر شدن ، پزشکان هنوز آن را با دارو درمان می کنند. بنابراین ، هنوز واکسیناسیون برای آن وجود ندارد.

دزاک خاطرنشان کرد: پاسخ مناسب تغییر شیوه تأثیرگذاری انسان بر جهان است. به ویژه ، ما باید ارتباط با حیوانات وحشی را تنظیم کنیم. این امر به این دلیل است که بیشتر این ویروس ها از جانوران و حیواناتی هستند که در هنگام پاکسازی جنگل ها ، ساخت جاده ها و شکارچی ها با آنها در تماس هستیم .

درمان اختصاصی برای ویروس جدید کرونا در دست تهیه است. در حالی که تلاش بسیاری از صنعت داروسازی برای رسیدن به داروی ضد ویروسی یا واکسن وجود دارد ، حقیقت این است که ما هنوز در مراحل آزمایش هستیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد