اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کرونا اقتصاد اروپا را با رکود روبرو خواهد کرد

وزرای دارایی اتحادیه اروپا روز دوشنبه به صورت ویدئویی با یکدیگر گفتگو خواهند کرد تا درباره اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با تبعات اقتصادی کرونا رایزنی کنند.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، وزرای دارایی اروپا به جای برگزاری نشست رودر رو تصمیم گرفتند تا روز دوشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با یکدیگر درباره اقدامات و تدابیر لازم برای مقابله با آثار منفی ویروس کرونا بر اقتصاد این قاره بحث و تبادل نظر کنند.

بر اساس این گزارش ماریو سنتنو رئیس یورو گروپ شامل وزرای دارایی منطقه یورو در این باره گفت: حس فوری بودن این نشست و لزوم تلاش های هماهنگ برای مقابله با کرونا، بی سابقه است.

قرار بود این نشست روز دوشنبه در شهر بروکسل برگزار شود ولی سنتنو که همزمان وزیر دارایی پرتغال است، تاکید کرد: این نشست به صورت ویدئویی برگزار خواهد شد آن هم به خاطر تدابیر اتخاذ شده برای مهار کرونا از جمله از سوی بلژیک.

وی افزود: این نشست یک گام مهم در مسیر ما برای مهار ویروس کرونا خواهد بود. بر این باورم که اقدامات بیشتری لازم است ما برای غلبه بر این ترس و نگرانی متحد خواهیم ماند و اقتصادهای خود را احیا خواهیم کرد.

به نظر می رسد تمرکز اصلی مذاکرات در این نشست، طرح کمیسیون اروپا برای افزایش هزینه های مالی در بخش هایی از اقتصاد است که به شدت از کرونا آسیب دیده اند.

کمیسیون اروپا پیش بینی کرده است که ویروس کرونا منجر به رکود اقتصادی منطقه یورو در سال 2020 خواهد شد. کمیسیون اروپا خواستار اختصاص 37 میلیارد یورو منابع مالی برای شرکتهایی است که به شدت از این بحران آسیب دیده اند.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد