اونس طلا2232.37
مظنه14,306,000
18 گرم3,302,500
ارزش سکه32,231,418
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

راه اندازی بیش از 80 کارآزمایی بالینی برای درمان کرونا

با توجه به اینکه داروهای اچ آی وی ، سلول های بنیادی و داروهای سنتی چینی فرصتی برای اثبات ارزش خود دارند ، سازمان بهداشت جهانی تلاش می کند تا هر یک از این موارد را بررسی کند.

با توجه به اینکه داروهای اچ آی وی ، سلول های بنیادی و داروهای سنتی چینی فرصتی برای اثبات ارزش خود دارند ، سازمان بهداشت جهانی تلاش می کند تا هر یک از این موارد را بررسی کند.

به گزارش سایت طلا، چین بیش از 80 کارآزمایی بالینی در حال اجرا یا در انتظار اجرا در مورد درمان های بالقوه ویروس کرونا دارد.بیماری ناشی از کرونا ویروسی که تاکنون نزدیک به 1400 نفر را کشته و بیش از 48000 نفر را در سراسر چین آلوده کرده است.

داروهای جدید دارویی در کنار روشهای درمانی سنتی هزار ساله در یک فهرست عمومی از آزمایشهای بالینی چین قرار دارند که هر روز در حال رشد هستند. دارویی وجود ندارد و پزشکان مشتاقند تا به بیماران کمک کنند .اما دانشمندان ملاحظه کردند که هدایت آزمایشات میزان پیشرفت را نشان می دهد.

سومیا سوامیناتان ، دانشمند ارشد سازمان بهداشت جهانی می گوید كه تیم های چین آزمایشات بسیاری در این کشور در دست گرفته اند ، همچنین نقشه ای را برای پروتكل آزمایشات بالینی كه به طور هم زمان توسط پزشكان در سراسر جهان قابل اجرا است ، تهیه كرده اند.

اگر آزمایش های چین ، که شامل هر 600000 نفر است ، با استانداردهای سختگیرانه برای پارامترهای مطالعه ، مانند گروه های کنترل ، تصادفی سازی و اندازه گیری نتایج بالینی طراحی نشده باشد ، تلاش ها بی نتیجه خواهند بود.

بنابراین سازمان بهداشت جهانی با دانشمندان چینی همکاری می کند تا از ابتدا استانداردها را تعیین کنند. سوامیناتان توضیح می دهد: "ما امیدوارم بتوانیم نوعی ساختار را در کل مراحل آزمایشات ایجاد کنیم."

پروتکل کارآزمایی بالینی سازمان بهداشت جهانی به گونه ای طراحی شده است که قابل انعطاف باشد و به محققان در سراسر جهان اجازه می دهد نتایج خود را با گذشت زمان جمع کنند. این دو یا سه روش درمانی با پشتوانه شواهد علمی ، از جمله ترکیبی از داروی اچ آی وی و یک آنتی ویروس تجربی به نام رمسدیر را مقایسه خواهد کرد.

سوامیناتان می گوید: "انجام آزمایشات بالینی مستقیم یک اولویت است ، زیرا اگر اطلاعاتی را در مورد کار داشته باشیم ، می توانیم به بیماران کمک کنیم."

فهرست کارآزمایی بالینی چین ، بانک اطلاعاتی مطالعات زیست پزشکی در چین ، این تحقیقات را در بین ده ها آزمایش کنترل شده دیگر در مورد روش های درمانی موجود ، رویه های آزمایش و داروهای سنتی ذکر کرده است. این روش های درمانی شواهد متفاوتی دارند که اثربخشی آنها را اثبات می کند. پزشكان تحقیقاتی در سراسر جهان در صورت ادامه شیوع بیماری انجام داده اند و به اطلاعات در مورد این ویروس نیاز دارند.

استراتژی جدید بر اساس این ایده که آنتی بادی هایی که یک نفر بطور مداوم برای مبارزه با ویروس می سازد می تواند به سرعت به شخصی که تازه آلوده شده است برای مقابله با آن کمک کند ، موفقیتی متوسط داشته است که در دهه های گذشته برای درمان سایر ویروس ها استفاده می شد .

انتظار می رود حدود 15 کارآزمایی در چین ثبت شده باشد که بیش از 2000 نفر در مطالعات مربوط به انواع داروهای سنتی چینی ثبت نام کرده اند.

سازمان بهداشت جهانی با دانشمندان چینی همکاری می کند تا طراحی تمام مطالعات از جمله مطالعات مربوط به داروهای سنتی را استاندارد سازی کند. این تلاش ها ناشی از یک حرکت بحث برانگیز در سال گذشته است ، که در آن سازمان پزشکی سنتی چین را در مجموعه بیماری های خود به رسمیت شناخت.

در حالی که این کارآزمایی ها پایان یافته است ، محققان در حال جستجوی داروهای جدیدی هستند که می توانند با ویروس کرونا مبارزه کند .

با وجود بسیاری از امکانات درمانی و مدت زمان محدود سازمان بهداشت جهانی باید با پیشرفت آزمایشات ، راهنمایی هایی راجع به اینکه کدام روش درمانی باید پیش برده شود مطالبی را صادر کند. امیدوار هستیم که پس از پایان شیوع این ویروس، تحقیقات در مورد روشهای درمانی بهتر و گسترده تر ادامه یابد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد