اونس طلا2209.44
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

یونان دیر یا زود منطقه ی یورو را ترک خواهد کرد + فیلم

سایت طلا: ادامه ی بحران اقتصادی در یونان سبب شده است که اتحادیه ی اروپا، صندوق بین المللی پول و بانک مرکزی اروپا به دنبال یافتن راه حلی در جهت کاهش بحران اقتصادی در این منطقه بر آیند.


به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری رویترز، شرایط اقتصادی در منطقه ی یورو به گونه ای رقم خورده است که بسیاری از سرمایه داران نسبت به شرایط آینده ی اسپانیا و یونان نا امید شده اند.

در همین باره اتحادیه ی اروپا صندوق بین المللی پول و بانک مرکزی اروپا به دنبال این موضوع می باشند که راهکاری مناسب برای نجات یونان از این موقعیت پیدا کنند.

ازسویی دیگر اسپانیا نیز به دنبال یافتن راهی در جهت کاهش میزان اوراق قرضه ی کوتاه مدت خود باشد.

پروفسور رافائل پاپلون تحلیل گر اقتصادی بازارهای بورس بر این عقیده است که اگر سیاستگذاران و رهبران اروپایی هرچه سریعتر راهی را برای نجات اسپانیا از این بحران نیابند، اقتصاد اسپانیا سقوط خواهد کرد. سقوط اقتصاد اسپانیا به منظور پایان عمر فعالیت یورو در منطقه ی اروپا می باشد. این موضوع می تواند پیامد بسیار خطرناکی را برای اقتصاد منطقه ی اروپا به همراه داشته باشد.

موسسه اعتبارسنجی مودی نیز در اواخر روز دوشنبه ی هفته ی جاری به دلیل ادامه ی بحران اقتصادی اروپا، نسبت به کاهش رتبه ی اقتصادی کشورهای آلمان، هلند و لوکزامبورگ هشدار داد.

از سویی دیگر بهای یورو نسبت به دلار و ین نیز با توجه به کاهش شاخص تولیدات صنعتی آلمان و فرانسه به پائین ترین میزان خود طی 2 سال گذشته رسیده است.

یکی دیگر از کارشناسان اقتصادی در این باره می گوید: با توجه به شرایط موجود و میزان تلاش رهبران اروپایی برای حل مشکل اقتصادی کشور یونان، دیر یا زود شاهد خروج یونان از منطقه ی یورو خواهیم بود.

لازم به ذکر است که در روز چهارشنبه شاخص های سهام در بازارهای اروپا باری دیگر با کاهش رو به رو شد و به پائین ترین میزان خود در سال میلادی جاری رسید./ح


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد