اونس طلا2381.52
مظنه16,266,000
18 گرم3,755,000
ارزش سکه36,647,298
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

سرقت مسلحانه طلا و کشته شدن طلا فروش در دزفول

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به سرقت مسلحانه شامگاه دوشنبه از یک طلافروشی در دزفول گفت: سارق مسلح تحت پیگرد قرار دارد.

به گزارش سایت طلا سردار سید محمد صالحی بامداد سه شنبه با بیان اینکه این سارق تحت عنوان خریدار به مغازه مراجعه کرده است، گفت: سارق با استفاده از یک اسلحه کمری به صاحب طلافروشی شلیک و مقادیری طلا سرقت می‌کند که متأسفانه در این بزه مالک طلافروشی جان خود را از دست می‌دهد.

وی افزود: پلیس در پی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۰ در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر شد و یک قبضه سلاح کلت کمری کشف کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان عنوان کرد: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار دارد و نیروی انتظامی از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول نیز با تشریح جزییات این سرقت مسلحانه گفت: شامگاه دوشنبه سارقی مسلح با ورود به مغازه طلافروشی در میدان امام خمینی (ره) ورودی کوچه بقعه شاه رکن الدین اقدام به تیراندازی به سمت فروشنده و سرقت مقادیری طلا و جواهرات کرد.

منصور محمدی خباز افزود: در بازبینی فیلم‌های دوربین‌های مدار بسته مغازه مشخص شد فردی پس از ورود به مغازه اقدام به شلیک ۲ تیر به صاحب مغازه کرده و پس از آن اقدام به سرقت مقادیری طلا می کند.

وی گفت: اسلحله سارق، یک قبضه کلت است که مجهز به صدا خفه کن بوده و سارق پس از شلیک به طلافروش اقدام به جمع آوری طلاها و شکستن شیشه در مغازه برای خروج کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول با بیان اینکه سارق همراه با همدست خود با موتور از صحنه متواری شد، افزود: متاسفانه فرد مضروب که بوسیله اورژانس به بیمارستان انتقال یافت بدلیل شدت جراحات وارده درگذشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد