اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی کیتکو نیوز: مسیر قیمت طلا چگونه خواهد بود؟

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که مسیر صعودی قیمت طلا در کوتاه مدت ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت طلا ، در حالی که ویروس کرونا لطمه شدیدی به بازارهای مالی و سهام، نفت خام، فلزات صنعتی وارد کرده است ولی به نظر می رسد طلا یکی از بازارهایی است که همچنان مسیر رشد و رونق خود را دنبال خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، سرمایه گذاران همچنان طلا را یکی از بهترین سرمایه گذاریها برای حفظ ارزش پول خود می دانند به خصوص پس از تصمیم فدرال رزرو آمریکا و برخی بانکهای مرکزی دیگر جهان برای کاهش نرخ بهره.

شرکت کنندگان در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز بر این باورند که مسیر صعودی قیمت طلا در کوتاه مدت نیز ادامه خواهد یافت.

فیل فیلین تحلیلگر ارشد موسسه Price Futures Group گفت: نگرانی در بازارهای بین المللی و افت ارزش دلار می تواند محرک خوبی برای ادامه روند صعودی قیمت جهانی طلا باشد.

در نظرسنجی این هفته 13 تحلیلگر وال استریت شرکت کردند که 12 نفر معادل 92 درصد به افزایش قیمت طلا رای دادند و یک نفر نیز پیش بینی کرد قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت.

در نظرسنجی هفته گذشته نیز اکثر تحلیلگران اقتصادی وال استریت و سرمایه گذاران مین استریت به افزایش قیمت طلا رای داده بودند.

باب هابرکورن تحلیلگر ارشد RJO Futures در این باره گفت: قیمت طلا به خاطر دلایل روشن و واضحی صعودی خواهد بود. ویروس کرونا، افت شدید بهره اوراق قرضه آمریکا و نوسانات شاخص سهام در بازارهای مالی جهان، همه و همه عامل مهمی برای ادامه روند صعودی قیمت طلا خواهد بود.

ریچارد بیکر سردبیر Eureka Miner’s Report گفت: شرایط فعلی زمینه لازم برای صعود بیشتر قیمت طلا را فراهم کرده است. به نظر من هدف بعدی قیمت طلا در هفته آینده 1700 دلار خواهد بود.

وی افزود: افت بهره اوراق قرضه آمریکا و اقدامات احتمالی بیشتر فدرال رزرو آمریکا موجب کاهش ارزش دلار شده و این مساله عامل اصلی افزایش قیمت کالاهایی است که با دلار قیمت گذاری می شود. منفی بودن نرخ بهره واقعی در اقتصاد آمریکا نیز تاثیر مهمی بر ادامه روند صعودی قیمت طلا خواهد داشت.

Jim Wyckoff تحلیلگر کیتکو نیوز گفت: افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری موجب رشد بیشتر قیمت طلا خواهد شد. نمودار تکنیکال نیز نشان می دهد قیمت طلا صعودی است.

کوین گرادی تحلیلگر برجسته موسسه Phoenix Futures and Options LLC گفت: قیمت طلا هفته آینده نیز صعودی خواهد بود. گسترش سریع کرونا به کشورهای دیگر موجب فشار زیادی بر بازارهای مالی و سهام شده و تصور می کنم این مساله موجب رشد بیشتر قیمت طلا خواهد شد.

شان لاسک تحلیلگر ارشد موسسه Walsh Trading گفت: سرمایه گذاران اکنون برای ورود به بازار طلا عجله دارند ولی این مسیر می تواند با برقراری ثبات در بازار سهام و اوراق قرضه بالعکس شود. بی شک اگر دانشمندان به واکسن کرونا دست پیدا کنند، شرایط تغییر خواهد کرد.

وی افزود: از نظر تکنیکال اگر طلا بتواند سطح مقاومتی 1691 دلاری را با قدرت بشکند، دستیابی به هدف 1750 دلاری در دسترس خواهد بود.

جورج گرو تحلیلگر ارشد RBC Wealth Management گفت: انتظار دارم خرید طلا طی هفته آینده ادامه پیدا کند. این مشکلات یک روزه از بین نخواهد رفت.

چارلی ندوس استراتژیست LaSalle Futures Group گفت: قیمت طلا می تواند طی ماه آوریل تا 1736 دلار افزایش یابد.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد