اونس طلا2232.37
مظنه14,231,000
18 گرم3,285,200
ارزش سکه32,062,443
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,403,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

کاهش شدید قیمت پراید در بازار+قیمت

ریزش شدید قیمت پراید در پی کاهش تقاضا این روز‌ها با شیوع ویروس کرونا، کمتر مشتریان برای پرسیدن حتی قیمت به نمایشگاه خودرو مراجعه می‌ کنند و اکثر نمایشگاه داران، غیرحضوری و تلفنی پاسخگوی سوالات هستند

کاهش شدید قیمت پراید در بازار

ریزش شدید قیمت پراید در پی کاهش تقاضا این روز‌ها با شیوع ویروس کرونا، کمتر مشتریان برای پرسیدن حتی قیمت به نمایشگاه خودرو مراجعه می‌ کنند و اکثر نمایشگاه داران، غیرحضوری و تلفنی پاسخگوی سوالات هستند در ماه‌ های اخیر با افزایش قیمت خودرو، معاملات با رکود مواجه شده بود و حالا شیوع ویروس کرونا باز هم مزید بر علت شده است. کاهش تقاضا موجب بازگشت قیمت پراید به زیر ۶۰ میلیون تومان شده است.

با کاهش تقاضا قیمت پراید که در دو سه هفته اخیر جهشی عجیب و غریب را تجربه کرده بود پایین آمد. قیمت پراید ۱۳۱ سفید روز گذشته یک بار دیگر به زیر ۶۰ میلیون تومان رسید. قیمت پراید ۱۳۱ سفید دیروز ۵۹ میلیون تومان عنوان شد که البته برای این قیمت پراید نیز خریداری در بازار وجود ندارد.

کاهش شدید قیمت پراید در بازار

در این میان قیمت پراید ۱۱۱ نیز که گرانترین مدل این خودرو بود با سقوط چشمگیری همراه شده است. دلالان که با فضاسازی توانسته بودند قیمت این محصول را در هفته های گذشته تا سطح ۶۹ میلیون تومان نیز بالا ببرند حالا با کاهش تقاضا عقب نشینی چشمگیری کرده اند. قیمت پراید ۱۱۱ سفید اکنون ۶۲ میلیون تومان عنوان می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد