اونس طلا2381.89
مظنه16,591,000
18 گرم3,830,000
ارزش سکه37,379,523
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

قیمت روز خودروهای داخلی /پراید ۷۰ میلیونی شد!

کولاک در بازار خودرو ادامه دارد. امروز خودرو‌های سایپا تا سه میلیون و محصولات ایران خودرو تا ۱۲ میلیون تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. اتفاقی که باعث شده پراید وارد کانال ۷۰ میلیون و پژو ۴۰۵ GLX وارد کانال ۱۰۰ میلیون شود. امروز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار در بازار به ۱۴۰ میلیون تومان رسیده است

به گزارش سایت طلا به نقل از فرارو پژو پارس با افزایش قیمت پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در بازار ظاهر شده و امروز حدود ۱۳۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. رانا هم پنج میلیون تومان گران شده و به ۱۱۵ میلیون تومان رسیده است. دانگ‌فنگ H۳۰ افزایش قیمت ۹ میلیون تومانی را پشت سر گذاشته و در حال حاضر حدود ۱۹۵ میلیون تومان قیمت دارد.

دنا پلاس توربو هشت میلیون تومان دیگر گران شد. امروز این محصول ایران خودرو در بازار با نرخ ۲۲۲ میلیون تومان فروخته می‌شود. دنا پلاس هم با افزایش هفت میلیون تومانی به ۱۸۴ میلیون تومان رسیده است. دنا معمولی شرایط مشابهی را پشت سر گذاشته و حدود هفت میلیون تومان گران شده است. قیمت روز دنا معمولی در حال حاضر حدود ۱۵۷ میلیون تومان است.

خودرو‌های سایپا تا سه میلیون تومان افزایش قیمت را پشت سر گذاشته‌اند. کمترین گرانی مربوط به ساینا است که امروز حدود ۶۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۸۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. تیبا صندوق‌دار نسبت به روز گذشته حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان گران شده و در حال حاضر ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا امروز یکشنبه چهارم اسفند ۹۸ مطابق جداول زیر است:

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد