اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

وزیر بهداشت:منبع ویروس کرونا در ایران مشخص شد/تلفات کرونا به 8 نفر رسید/تعداد مبتلایان 43 نفر شدند

تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۲۸ نفر و تعداد افراد فوت شده به شش نفر رسید. آخرین آمار مربوط به روز گذشته است که ۷۸۵ فرد مشکوک به ویروس کرونا از بین هزاران فرد مراجعه کننده از مطب‌ها و کلینیک‌ها به مراکز وزارت بهداشت تحت آزمایش قرار گرفته اند و ظرف روز گذشته تعداد ۱۰ فرد مبتلای جدید به ویروس کرونا تشخیص قطعی شد که با توجه به آمار ۱۸ نفر روز گذشته مجموع این مبتلایان به ۲۸ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو با هشدار به پخش شدن ویروس کرونا در سطح شهر قم گفت: زنگ خطر در قم به صدا در آمده است، باید یک مقدار با دید ویژه‌ای به قم بنگرند تا خدای نکرده دچار بحران نشود.

روز گذشته نیز رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۲۸ نفر و تعداد افراد فوت شده به شش نفر رسید.

کیانوش جهانپور با اعلام این خبر افزود: تا این لحظه ۷۸۵ فرد مشکوک به ویروس کرونا از بین هزاران فرد مراجعه کننده از مطب‌ها و کلینیک‌ها به مراکز وزارت بهداشت تحت آزمایش قرار گرفته اند و ظرف روز گذشته تعداد ۱۰ فرد مبتلای جدید به ویروس کرونا تشخیص قطعی شد که با توجه به آمار ۱۸ نفر روز گذشته مجموع این مبتلایان به ۲۸ نفر رسید.

وی گفت: از بین ۱۰ نفر فرد بیمار جدید شناسایی شده، هشت نفر در شهر قم بوده اند و دو نفر بیماران بستری در تهران هستند که از قم ارجاع شده اند.

سخنگوی قرارگاه مبارزه با کرونا ادامه داد: ۱۸ مورد مبتلای قبلی که تا روز گذشته شناسایی شده بودند نیز شامل دو مورد در استان گیلان، چهار مورد در تهران و ۱۲ مورد در استان قم است بنابراین اغلب مبتلایانی که تاکنون شناسایی شده اند و ابتلای آن‌ها به ویروس کرونای جدید و بیماری کووید ۱۹ ثابت شده ساکن قم بوده یا طی روز‌ها و هفته‌های گذشته به قم سفر داشته اند.

وی گفت: از مردم می‌خواهیم سفر‌های ضروری خود را به شهر‌هایی که درگیر این بیماری هستند به خصوص شهر قم محدود کنند و توصیه‌های بهداشتی وزارت بهداشت به خصوص شست و شوی مداوم دست‌ها و پرهیز از دست دادن و روبوسی کردن را جدی بگیرند.

جدیدترین اخبار و گزارش‌ها از کرونا در قم و سایر شهرهای ایران

تلفات کرونا در ایران به ۸ نفر رسید/ تعداد مبتلایان ۴۳ نفر شدند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به ۸ و تعداد مبتلایان به ۴۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه افزود: از بین موارد بررسی شده از روز گذشته تا ظهر امروز بر اساس نتایج آزمایش‌های تایید شده تعداد ۱۵ نفر دیگر مبتلا به کووید ۱۹ یا ویروس کرونای جدید شناسایی شدند. از این تعداد ۷ نفر در قم، چهار نفر تهران، دو نفر گیلان و یک نفر استان مرکزی و یک نفر تنکابن (مازندران) بودند و از این افراد طی ۲۴ ساعت گذشته سه نفر جان خود را از دست دادند.

وی گفت: بر این اساس کل آمار مبتلایان شناسایی شده به ویروس کرونای جدید در ایران ۴۳ نفر است که از این تعداد هشت نفر جان خود را از دست داده اند.

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره شیوع کرونا در ایران
یک روزنامه از هنگ کنگ گزارش کرد که سازمان بهداشت جهانی از شیوع کرونا در کشور‌های دیگر جهان بخصوص ژاپن، کره جنوبی و ایران ابراز نگرانی کرده است.

ساوث چاینا مورنینگ پست می‌نویسد که کشور‌های کره جنوبی و ایران و ژاپن شاهد موارد روزافزونی از ابتلا به کرونا بوده اند که بشدت نگرانی این سازمان و کارشناسان امور بهداشتی را به دنبال داشته است.

این گزارش می‌افزاید که در ژاپن شمار مبتلایان از مرز ۷۵۰ نفر گذشته و ۳ نفر کشته شده اند. آمار منتشره نشان می‌دهد در کره جنوبی ۵۵۶ نفر و در ایران ۲۸ نفر قطعا به بیماری مبتلا شده اند که به ترتیب هرکدام ۴ و ۶ مورد فوت به ثبت رسانده اند.

تدروس آدانوم گابریسوس دبیر کل سازمان بهداشت جهانی از شیوع کرونا در کشور‌های دیگر بدون آنکه منشا همه گیری مشخصی با چین داشته باشند، اظهار نگرانی کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد