اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تصاویری جدید از هیوندای i۲۰ مدل ۲۰۲۱

نسل سوم هاچ‌بک هیوندای i20 با انبوهی از سیستم‌های ایمنی و فناوری‌های دیجیتالی معرفی شد و به‌زودی در نمایشگاه خودرو ژنو به‌نمایش گذاشته می‌شود.پیش از برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰، تصاویر جدیدی از خودروی هیوندای i۲۰ مدل ۲۰۲۱ منتشر شده است.

به گزارش سایت طلا ، تصاویر و اطلاعات منتشر شده از سومین نسل از خودروی محبوب و پرطرفدار هیوندای i۲۰ مدل ۲۰۲۱ تاکنون نظر و توجه خیل عظیمی از علاقمندان و مشتریان بازارهای جهانی خودرو را به سمت و سوی خود جلب کرده است.

از مشخصات اصلی این خودروی جدید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیشرانه ۱.۲ لیتری چهار سیلندر
قدرت موتور ۸۳ اسب بخار معادل ۶۲ کیلووات
سیستم انتقال سرعت پنج سرعته
امکان افزودن موتور هیبریدی - توربو سه سیلندر ۱.۰ لیتری با قدرت تولید ۹۹ اسب بخار ( به صورت اختیاری)

مهم‌ترین خبر برای هیوندای i20 جدید در بخش فناوری است. هیوندای پنل پشت‌فرمان دیجیتالی ۱۰/۲۵ اینچی را ارائه می‌دهد که با نمایشگر لمسی مرکزی ۱۰/۲۵ اینچی داشبورد ترکیب شده است. امکاناتی مانند شارژر بی‌سیم تلفن همراه، اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم و سیستم صوتی بوز (Bose) با هشت بلندگو از جمله تجهیزات سفارشی لوکس i20 هستند و هیوندای از طریق سرویس‌های خودروی متصل بلولینک (Bluelink)، انواع خدمات اضافی را برای آن ارائه می‌دهد.

 هیوندای i۲۰ مدل ۲۰۲۱

تغییرات انقلابی i20 با تجهیزات ایمنی SmartSense هیوندای ادامه دارد. سیستم‌های موجود شامل کروز کنترل هوشمند است که می‌تواند روی مکان خودرو نظارت داشته و سرعت را به‌طور خودکار تنظیم کند. سیستم کمکی رانندگی بین خطوط و هشدار خروج از مسیر، سیستم نظارت بر نقاط کور دید راننده، هشدار وجود مانع در دنده عقب و سيستم هشدار برخورد از جلو كه می‌تواند عابرین پیاده را تشخیص دهد، همگی در مدل جديد موجود هستند.

زیر کاپوت، i20 از پیشرانه استاندارد چهار سیلندر ۱/۲ لیتری با قدرت ۸۳ اسب‌بخار بهره می‌برد که به جعبه‌دنده پنج سرعته دستی متصل است. پیشرانه سه سیلندر یک لیتری GDi توربو به‌عنوان گزینه‌ی سفارشی در دسترس است که ۹۹ یا ۱۱۸ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و می‌توان آن را با سیستم نیم‌هیبریدی ۴۸ ولت نیز ارائه داد. وظیفه‌ی تعویض دنده در مدل توربو توسط جعبه‌دنده هفت سرعته دو کلاچه یا مدل دستی هوشمند ۶ سرعته انجام می‌شود که هنگام برداشتن پا از روی پدال گاز، اتصال جعبه‌دنده را از پیشرانه جدا می‌کند.

 هیوندای i۲۰ مدل ۲۰۲۱

از آنجایی که هنوز شرکت هیوندای موتورز جزئیات و اطلاعات بیشتری نظیر قیمت نسخه جدید i۲۰ مدل ۲۰۲۱ را منتشر و تایید نکرده است، نمی توان از صحت اطلاعات و مشخصات ذکر شده در بالا اطمینان داشت اما بر اساس گزارش های منتشر شده در وب سایت موتور1، این خودروی جدید قرار است در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰ رونمایی شده و در معرض دید شرکت کنندگان و علاقمندان قرار بگیرد.

نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰ (۲۰۲۰ Geneva Motor Show) قرار است در تاریخ ۵ مارس لغایت ۱۵ مارس سال جاری میلادی در شهر ژنو سوئیس میزبان علاقمندان به صنعت و بازار خودرو باشد.

 هیوندای i۲۰ مدل ۲۰۲۱

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد