اونس طلا2232.37
مظنه14,306,000
18 گرم3,302,500
ارزش سکه32,231,418
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

شارژ باتری‌تان را با استفاده از حالت تاریک (دارک مود)داخلی اندروید ذخیره کنید

گوشی اندروید شما یک زمینه با پوسته‌ی تاریک دارد که کمک‌تان می‌کند شارژ گوشی‌تان را حفظ کنید. در اینجا نحوه‌ی استفاده از این قابلیت را توضیح می‌دهیم.


29 بهمن 98

شارژ باتری‌تان را با استفاده از حالت تاریک (دارک مود)داخلی اندروید ذخیره کنید

گوشی اندروید شما یک زمینه با پوسته‌ی تاریک دارد که کمک‌تان می‌کند شارژ گوشی‌تان را حفظ کنید. در اینجا نحوه‌ی استفاده از این قابلیت را توضیح می‌دهیم.

اندروید 9.0Pieکه در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد یک نسخه‌ی نیمه آماده بود که در اندروید ۱۰ که در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد کامل‌تر شده است. یکی از این تغییرات اضافه شدن حالت تاریک است.

حالت تاریک گوشی اندروید شما نه تنها جلوه‌ی قشنگ‌تری دارد بلکه به حفظ شارژ گوشی نیز کمک می‌کند. بدون استفاده از حالت تاریک تمام فضای سفید خالی نمایشگر گوشی‌تان به انرژی بیشتری نیاز دارد که به نوبه‌ی خود شارژ باتری‌تان را خالی می‌کند. حالت تاریک فواید بهداشتی و پزشکی هم دارد. بعضی گزارش‌ها نشان می‌دهد که استفاده از حالت تاریک، به‌خصوص در محیط‌های کم‌ نور، کمتر باعث قرمزی چشم می‌شود. این است که بهتر است در تمام طول روز، یا حداقل شب‌ها، استفاده از حالت تاریک گوشی اندرویتان را مد نظر قرار دهید.

روشن کردن حالت تاریک

روند فعال کردن حالت تاریک بستگی به گوشی‌ای که از آن استفاده می‌کنید دارد. اما به طور کلی باید این چند کار را انجام دهید: به منوی Settingsبروید و Displayرا انتخاب کنید. سپس، روی Dark Modeبزنید تا سوییچش را از Offبه Onتغییر دهید.

بعضی شرکت‌های گوشی سازی مانند سامسونگ گزینه‌ی حالت تاریک را در پنل تنظیمات صفحه نمایش قرار می‌دهند. اگر برای پیدا کردن تنظیمات مناسب با مشکل مواجه شدید از کشوی جستجو در منوی Settingاستفاده کنید و عبارت‌هایی مانند «dark theme»، «dark mode»، یا «nighte theme» را جستجو کنید تا تنظیمات مورد نظر را پیدا کنید. وقتی که این حالت را فعال کردید، پس‌زمینه از سفید به سیاه تغییر می‌کند.

وقتی که حالت تاریک فعال باشد، نرم‌افزار ثالث یا اپلیکشین‌های سیستمی مانند جیمیل یا منوی پیام‌ها اگر به روزرسانی شده باشند خود به خود ظاهرشان را بر اساس تنظیمات سیستم‌تان تغییر می‌دهند.

اگر می‌خواهید که بدون رفتن به منوی تنظیمات حالت گوشی را از عادی به حالت تاریک یا برعکس تغییر دهید، می‌توانید از میان‌بر در پنل تنظیمات سریع استفاده کنید. کافی است بالای نمایشگرتان را به پایین لمس کنید تا همه‌ی تنظیمات سریع موجود را مشاهده کنید، سپس بر روی dark modeیا darl themeبزنید تا حالت گوشی تغییر کند.

فهرست بلندی از اپلیکیشن‌هایی که با حالت تاریک به روز رسانی شده‌اند وجود دارد. بعضی از اپلیکیشن‌ها تنظیمات سیستمی اندروید را دور می‌زنند و به شما اجازه می‌دهند که در هر وضعیتی حالت تاریک‌شان را انتخاب و فعال کنید. اندروید ۱۰، قابلیت‌های جدیدی اضافه کرده است که از آن خوشتان خواهد امد، از جمله تنظیمات امنیتی جدید برای حفظ حریم خصوصی اطلاعاتتان.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد