اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بدترین عملکرد اقتصادی چین در 30 سال اخیر رقم می خورد

تازه ترین پیش بینی تحلیلگران و موسسات بزرگ مالی نشان می دهد که گسترش ویروس کرونا می تواند موجب کاهش شدید رشد اقتصادی چین در سه ماه نخست 2020 میلادی شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، پیش بینی موسسات بزرگ و معتبر بین المللی نشان می دهد ، گسترش ویروس کرونا و تلاش های چین برای متوقف کردن این بحران، به معنای کاهش رشد اقتصادی این کشور در سه ماه نخست 2020 خواهد بود و احتمالا پایین ترین رشد اقتصادی چین در 30 سال اخیر رقم خواهد خورد.

بر اساس این گزارش میانگین 18 پیش بینی مهم از موسسات بزرگ و معتبر مالی نشان می دهد که رشد اقتصادی چین در سه ماه نخست امسال به کمتر از 4 درصد خواهد رسید.

این رقم کمتر از رشد اقتصادی 5.9 درصدی اعلام شده در بررسی و نظرسنجی 22 ژانویه و پایین ترین رشد اقتصادی چین از 1990 میلادی است.

این بررسی جدید همچنین نشان می دهد رشد اقتصادی چین امسال به طور کلی به کمتر از 5.5 درصد خواهد رسید که این رقم نیز از رشد 5.9 درصدی اعلام شده در نظرسنجی ماه قبل کمتر است.

موسسات مالی و معتبری مثل Nomura Holdings Inc., Goldman Sachs Group Inc, UBS Group AG and Macquarie Group Ltd. در این بررسی و تحقیق اعلام کرده اند که رشد اقتصادی چین در سه ماه نخست امسال و به طور کلی سال 2020 با کاهش روبرو خواهد شد.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد