اونس طلا2220.06
مظنه14,231,000
18 گرم3,285,200
ارزش سکه32,062,443
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,403,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

قیمت روز خودروهای داخلی ۲۷ بهمن؛ بازگشت به افزایش عجیب قیمتها

بازار خودرو بعد از کاهش موقتی قیمت‌ها در هفته گذشته، دوباره به مدار گرانی بازگشته و شاهد افزایش عجیب قیمت‌ها هستیم. قیمت روز پراید سایپا ۱۱۱ در نیمه کانال ۶۰ میلیونی یعنی ۶۵ میلیون تومان قرار دارد. پژو ۴۰۵ GLX با قیمت ۹۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ روی نرخ ۹۸ میلیون تومان ایستاده است

به گزارش سایت طلا محصولات ایران خودرو روند اصلاح قیمت‌ها را کنار گذاشتند و امروز با گرانی در بازار ظاهر شده‌اند. سمند EF۷ تنها محصول پرفروش ایران خودرو است که امروز تغییر قیمت پیدا نکرده و روی نرخ ۱۱۲ میلیون تومان متوقف شده است. سمند LX همگام با دیگر خودرو‌ها امروز با افزایش قیمت ۸۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و نمایشگاه‌دار‌ها امروز این محصول ایران خودرو را با قیمت ۹۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌فروشند. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز پا را فراتر گذاشته و با افزایش قیمت دو میلیون تومانی به ۱۱۲ میلیون تومان رسیده است. امروز پژو ۴۰۵ SLX هم یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان گرانی را در کارنامه خود ثبت کرده و در بازار ۱۰۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود

دنا در هفته گذشته که روند نزولی بر بازار حاکم شده بود، تغییر چندانی نداشت، اما حالا با آغاز دوباره گرانی در رقابت با دیگر خودرو‌ها پا روی گاز گذاشته است. امروز دنا تیپ ۱ در بازار حدود دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت پیدا کرده و به ۱۴۱ میلیون تومان رسیده است.

خودرو‌های سایپا بدون استثنا با افزایش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند و شاهد بازگشت روند صعودی به بازار خودرو هستیم. امروز کوییک دنده‌ای دو میلیون افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده و به نرخ 84 میلیون رسیده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد