اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا امروز 26 بهمن 1398

در پی تشدید نگرانی ها درباره گسترش ویروس کرونا در چین قیمت طلا در بازارهای جهانی در پایان مبادلات روز جمعه با افزایش روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از اینوستینگ، قیمت طلا در بازارهای بین المللی برای هفتمین هفته متوالی با افزایش همراه بوده که مهمترین عامل آن، تشدید نگرانی ها درباره ویروس کرونا در چین و تبعات اقتصادی و انسانی آن بوده است.

بر اساس این گزارش گرچه طلا توانست در پایان معاملات روز جمعه بار دیگر سطح حساس و روانی 1580 دلاری را بشکند ولی هنوز نااطمینانی زیادی برای خرید طلا یا دلار در بین سرمایه گذاران بین المللی وجود دارد.

قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 6.29 دلار افزایش به بیش از 1582 دلار رسیده است. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با رشد یک درصدی روبرو شده است.

George Gero تحلیلگر ارشد موسسه RBC Wealth Management در نیویورک در این باره گفت: شاخص دلار آمریکا و اخبار مربوط به اوضاع سیاسی آمریکا ، بازار سهام و تغییرات نرخ بهره به همراه اخبار ویروس کرونا موجب افزایش تقاضا و قیمت طلا شده است. ولی نمی توان در چنین شرایطی تنها روی طلا به عنوان یک مکان مهم و مطمئن برای سرمایه گذاری حساب کرد چرا که سرمایه گذاران به دنبال خرید دلار نیز هستند.

شاخص ارزش دلار آمریکا در برابر 6 ارز معتبر بین المللی طی هفته ای که گذشت با رشد 0.4 درصدی روبرو شده است.

تعداد کل تلفات ناشی از ویروس کرونا در چین با 100 نفر افزایش در روز جمعه به بیش از 1383 نفر رسیده است. تعداد مبتلایان به این ویروس نیز با 5 هزار نفر افزایش به 64 هزار نفر رسیده است. البته این رقم نسبت به افزایش 15 هزار موردی روز پنجشنبه یک کاهش چشمگیر به شمار می رود.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد