اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش قیمت محصولات کرمان‌موتور و مدیران‌خودرو

در حالیکه طبق اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، هیچ یک از تولیدکنندگان تا اطلاع ثانوی حق هیچگونه افزایش قیمتی برای محصولات خود را نداشته‌اند، بررسی‌ها نشان می‌دهد که دو شرکت‌ خودروسازی داخلی قیمت محصولات خود را افزایش داده‌اند.

به گزارش سایت طلا ، با وجود اینکه پس از اصلاح نرخ و سهمیه‌بندی بنزین در آبان ماه سال جاری از سوی مسوولات تاکید شده بود که قیمت کالاها افزایش نخواهد یافت، با این حال بررسی‌ها نشان می‌دهد که دو شرکت کرمان‌موتور و مدیران خودرو در یکی دو ماه اخیر قیمت محصولات خود را افزایش داده‌اند.

در این زمینه شرکت مدیران‌خودرو در اطلاعیه فروش خود برای دی ماه، قیمت تمام محصولات خود را افزایش داده است. مقایسه قیمت‌ها نشان می‌دهد که محصولات این شرکت از ۴ میلیون و۴۰۰ هزار تومان تا ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

بیشترین افزایش قیمت محصولات این شرکت مربوط به خودرو تیگو ۷ IE است که با افزایش ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی به ۴۵۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت تیگو ۵ IE نیز با افزایش ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی از ۳۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۳۴۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. آریزو ۶ نیز که پیش از افزایش قیمت ۱۹ میلیونی، ۳۷۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت داشت، اکنون به ۳۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

ام‌وی‌ام X۵۵ نیز از ۳۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۳۸۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده و افزایش ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

کمترین افزایش قیمت نیز مربوط به محصول ام‌وی‌ام ۳۱۵ است که با ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از ۱۳۹ میلیون تومان به ۱۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

علاوه بر مدیران خودرو، شرکت کرمان‌موتور نیز ماه گذشته، قیمت دو محصول خود را ظرف یک‌ ماه بیش از ۶ میلیون تومان افزایش داده است. اطلاعیه فروش محصولات شرکت کرمان موتور در بازه زمانی ۳ تا ۱۵ آذرماه حاکی از افزایش قیمت دو محصول جک J۵ و S۳ از ابتدای دی ماه است.

در آذر ماه قیمت جک S۳ با افزایش حدود شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی از ۲۱۱ میلیون تومان به ۲۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین قیمت جک J۴ از ۱۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ۱۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده که نشان دهنده افزایش شش میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی است.

پیگیریها از دو شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو برای روشن شدن علت این افزایش قیمت‌ها و اینکه آیا مجوزی برای افزایش قیمت محصولات خود کسب داشته‌اند یا خیر تا کنون با پاسخی همراه نبوده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد