اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشدار صندوق بین المللی پول نسبت به ادامه ی شرایط اقتصادی در اروپا + فیلم

سایت طلا: در روزهای گذشته صندوق بین المللی پول ضمن اشاره به کندی رشد اقتصادی در اروپا، هشدار داد که اگر کشورهای اروپایی در حل بحران مالی جاری با قاطعیت عمل نکنند، آینده اروپا تاریک تر خواهد شد.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، صندوق بین المللی پول، همچنین، پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی در سطح جهانی در سال آینده کند خواهد شد و در مرز 3.9 درصد قرار خواهد گرفت. در این میان اقتصاد انگلستان بیشترین رکود را خواهد داشت که روند رشد آن تنها 1.4 درصد خواهد بود.

در این گزارش شاخص رشد اقتصادی منطقه یورو در سال آینده 0.7 درصد و کندی روندی برابر با 0.3 درصد در باقیمانده سال جاری پیش بینی شده است.

جوزه وینیال، مدیر بخش بازارهای پولی و سرمایه در صندوق بین المللی پول گفت: مسئله قابل توجه این است که آیا رهبران اروپا مایلند تمام سعی خود را برای ادغام کامل پولی بکار برند یا نه. فکر می کنم پاسخ به این سئوال مثبت است و امیدوارم این اقدام در آینده نزدیک صورت گیرد.

این مقام معتقد است که طرح ایجاد یک اتحادیه بانکی، گامی رو به جلو می باشد، اما خاطر نشان می کند که این اقدام باید با پیش بینی های لازم انجام شود . فراموش نشود که در حال حاضر بانکها مسئولیت کشورهای متبوعشان را بر عهده دارند. مقامات کشورهایی که بانکهایشان در بحران قرار گرفته اند، باید سرمایه این بانکها را تقویت کنند و در صورت لزوم، یا آنها را بازسازی کرده یا به ورشکستگی آنها تن در دهند .

صندوق بین المللی پول هشدار داده است که ممکن است ظرفیت تولید برخی از اقتصادهای رو به رشد مثل چین، هند و برزیل نسبت به پیش بینی های قبلی کاهش یابد./ح


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد