اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پرفروش ترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۹

به تازگی فهرستی از محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است که شرکت های اپل با گوشی های آیفون ایکس آر، آیفون ایکس اس و آیفون ۸، موفق شده است در صدر بهترین شرکت قرار گیرد؛ در ادامه لیست پر فروش ترین گوشی های ۲۰۱۹ را بررسی خواهیم کرد:

پر فروش ترین تلفن های هوشمند سال ۲۰۱۹


به تازگی فهرستی از محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است که شرکت های اپل با گوشی های آیفون ایکس آر، آیفون ایکس اس و آیفون ۸، موفق شده است در صدر بهترین شرکت قرار گیرد؛ در ادامه لیست پر فروش ترین گوشی های ۲۰۱۹ را بررسی خواهیم کرد:

آیفون ایکس آر؛ حدود ۴۰ میلیون نسخه
آیفون ایکس آر، پر فروش ترین گوشی سال ۲۰۱۹ است. مدل ارزان قیمت تر اپل که البته تنها در مقایسه با دیگر پرچمداران این شرکت حکم یک گوشی اقتصادی را خواهدا داشت، در ماه های پایانی سال ۲۰۱۸ به بازار آمد و مقدار بالایی از فروش را در سال ۲۰۱۹ به دست آورد. آیفون XR، بالاتر از مدل مقرون به صرفه آیفون اس ای، در سال ۲۰۱۶ به پر فروش ترین محصولات این شرکت در سال های اخیر تبدیل شدند.

آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس؛ حدود ۴۰ میلیون نسخه در مجموع
با دیدن این فهرست متوجه می شویم که چرا شرکت اپل با معرفی تنها ۳ یا ۴ مدل در طول سل، هنوز به عنوان یکی از سه شرکت پر فروش در بازار تلفن هوشمند در جهان شناخته می شود. محصولات اپل در بخش تلفن هوشمند کمی محدود است، اما در عوض فروش بسیار خوبی دارد. این دو مدل از شرکت اپل، در سپتامبر سال ۲۰۱۸ معرفی شدند و پس از مدت کوتاهی به بازار عرضه شدند. به همین دلیل فروش این محصولات در سال ۲۰۱۹ ادامه پیدا کرد و هر دو گوشی در محموع حدود ۴۰ میلیون نسخه فروش داشتند. برای هر کدام از این مدل ها، فروش حدود ۲۰ میلیون نسخه ارزیابی شده است.

پرفروش ترین گوش های روز


سامسونگ ای ۵۰؛ حدود ۱۷ میلیون نسخه
سری گلکسی A سامسونگ در سال ۲۰۱۹ توانستن تاثیری قابل توجه در موقعیت این شرکت در بازار میان رده ها بگذارد. البته این شرکت سری گلکسی J را از خط تولید خود حذف کرد و این موارد تاثیر فراوانی بر تمرکز توجهات بر روی محصولات گلکسی A داشت. در هر صورت مدل گلکسی A50 سامسوگ با توجه به قیمت مناسب و امکانات بسیار خوب، از همان ابتدای عرضه در سال ۲۰۱۹، مورد استقبال خریداران قرار گرفت.

سامسونگ ای ۱۰؛ حدود ۱۵ میلیون نسخه
حضور نمایندگان سامسونگ در این فهرست تنها به مدل گلکسی ای ۵۰ ختم نشده است، گوشی اقتصادی گلکسی A10 نیز با توجه به قیمت ۱۵۰ دلاری، به عنوان یکی از ارزان ترین مدل های گوشی های هوشمند شناخته می شود. این مدل از سری A، از ابتدای عرضه به شدت مورد توجه خریداران قرار گرفت و فروش بالایی داشت. همین موضوع باعث شده تا با فروش نزدیک به ۱۵ میلیون عدد، در میان برترین گوشی های هوشمند سال قرار گیرد.

شیائومی نوت ۷ و نوت ۷ پرو؛ حدود ۲۴ میلیون نسخه در مجموع
همانطور که انتظارش را می کشیدیم، دو مدل ردمی نوت ۷ و نوت ۷ پرو شیائومی نیز در میان پر فروش ترین های سال ۲۰۱۹ قرار گرفته اند. شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۹ عملکرد بسیار خوبی در بازارهای جهانی داشت و توانست فروش خود در بازار مهمی مثل هند را افزایش دهد، این شرکت در عرضه نیز بند های هوشمند می بندموفق بودند. همین عملکرد باعث شد این دو مدل و در ادامه مدل های نوت ۸ و نوت ۸ پرو، با فروش بسیار بالایی مواجه شوند. علت فروش بالای این برند، می تواند کیفیت بالای محصولات این برند، و در مقابل قیمت بسیار پایین آن هاست.

سامسونگ و آیفون پرفروش ترین گوش های دنیا

هوآوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو؛ حدود ۲۲ میلیون نسخه در مجموع
دو پرچمدار از نیمه اول سال هوآوی، با مجموع فروش نزدیک به ۲۲ میلیون نسخه، به عنوان پر فروش ترین تلفن های این شرکت در سال ۲۰۱۹ شناخته شده اند. شرکت هوآوی که به تازگی با تحریم گوگل مواجه شده است،‌ توانسته فروش نسبتا بالایی در تلفن های هوشمند خود داشته باشد. هرچند این تحریم ها، در نیمه دوم سال هوآوری را تحت تاثیر قرار داد، ولی این دو مدل در خود کشور چین، فروش قابل توجهی داشت.


سامسونگ سری پرچمدار گلکسی اس ۱۰؛ حدود ۱۸ میلیون نسخه در مجموع
سه مدل پرچمدار گلکسی S10، گلکسی S10+ و گلکسی S10e، در سال گذشته نزدیک به ۱۸ میلیون فروش را تجربه کرده اند. این امر نشان می دهد که مدل های میان رده سامسونگ بیشتر از پرچمداران این شرکت طرفدار دارند. البته قیمت بالا نیز می تواند جز عواملی باشد که مجموع سه مدل سری گلکسی S10 را، به فروش تنها ۱۸ میلیون نسخه ای، محدود می کند. با این وجود این سری S10 سامسونگ، در انتهای لیست پر فروش ترین های سال ۲۰۱۹ قرار گرفته اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد