اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا و انتخابات آمریکا: پیروزی سندرز موجب پرواز طلا خواهد شد

یک تحلیلگر باسابقه بازارهای بین المللی بر این باور است که در صورت پیروزی نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قیمت طلا جهش صعودی خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از راشاتودی، پیتر شیف تحلیلگر و استراتژیست اقتصادی تاکید کرد: اگر برنی سندرز نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 به پیروزی برسد، روند صعودی قیمت طلا به طور چشمگیری ادامه خواهد یافت.

بر اساس این گزارش تازه ترین نظرسنجی شبکه فاکس نیوز نشان می دهد شانس برنی سندرز برای پیروزی در رقابت های مقدماتی حزب دموکرات افزایش یافته است. وی هم اکنون حمایت 23 درصدی رای دهندگان دموکرات را در اختیار دارد. این رقم در ماه مارس به 20 درصد رسیده بود.

این نظرسنجی نشان می دهد سندرز می تواند در رویارویی با ترامپ 48 درصد آرا را از آن خود کند و این رقم برای ترامپ به 42 درصد خواهد رسید.

پیتر شیف گفت: اگر سندرز در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پیروزی برسد، قیمت طلا در روز پس از انتخابات به 2000 دلار خواهد رسید. اگر بازار به این نتیجه برسد که سندرز در انتخابات پیروز خواهد شد، قیمت طلا تا قبل از شب انتخابات رکورد 2000 دلاری را خواهد زد.

وی افزود: پیروزی سندرز به معنای افزایش کسری بودجه دولت و چاپ بیشتر پول از سوی فدرال رزرو خواهد بود. آمریکا روز به روز به یک کشور فقیرتر تبدیل می شود. استانداردهای زندگی در آمریکا در حال بدتر شدن است.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد