اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خروج هواپیمای تهران - کرمانشاه از باند فرودگاه/علت خروج هواپیما از باند فعلا مشخص نیست

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با تایید خبر خروج هواپیمای تهران - کرمانشاه از باند، گفت: هیچ آسیبی به خلبان و سرنشینان هواپیما وارد نشده است

جلیل بالایی اظهار کرد: صبح امروز (12 بهمن) پرواز تهران - کرمانشاه متعلق به شرکت هواپیمایی ایران‌ایر بعد از لندینگ و طی کردن حدود نیمی از مسیر از باند فرودگاه منحرف شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این ماجرا هیچ آسیبی به خلبان و سرنشینان هواپیما وارد نشده و همه آنها در کمال سلامت به داخل فرودگاه منتقل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه دلیل این سانحه را کولاک و نامناسب بودن هوا به دلیل بارش برف اعلام کرد.

وی یادآور شد: اکنون در سایر پروازهای فرودگاه هیچ مشکلی نداریم و تمامی پروازهای فرودگاه کرمانشاه برقرار است.

بعد از توقف کامل هواپیما، مسافران از هواپیما پیاده شدند و مشکل خاصی برای مسافران پیش نیامده است.

در ویدئو منتشره درباره جزییات این حادثه اعلام شده ، زمانی که خلبان قصد وارد شدن به تاکسی وی را داشته، چند متر از باند خارج و وارد زمین گِلی شده است. البته به هواپیما آسیبی وارد نشده اما حرکت نمی‌کند.

علت خروج هواپیمای تهران – کرمانشاه از باند فعلا مشخص نیست

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به خروج هواپیمای شرکت جمهوری اسلامی ایران از باند فرودگاه کرمانشاه خبر داد و گفت: علت این سانحه فعلا مشخص نیست و باید منتظر بررسی دقیق باشیم.

رضا جعفرزاده، اظهار کرد: حوالی ساعت شش صبح امروز هواپیمای ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر پس از فرود در فرودگاه کرمانشاه از باند خارج شد، اما خوشبختانه هیچ آسیبی به مسافران و هواپیما وارد نشد.

وی ادامه داد: این هواپیما ۱۰۲ نفر مسافر و هشت خدمه پروازی داشت و مسئولان فرودگاه کرمانشاه در تلاش برای آماده‌سازی بستر و امکانات برای انجام و ادامه‌ی پروازهای برنامه‌ای خود هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا این‌که گفته می‌شود هواپیما به علت نقص فنی از باند خارج شده، درست است؟ گفت: به هیچ وجه نمی‌توان هم‌اکنون درباره علت خروج هواپیما از باند صحبت کرد و آن را ناشی از نقص فنی هواپیما دانست چرا که باید منتظر بررسی دقیق این سانحه باشیم.

مسافران و هواپیما سالم هستند

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: هیچ مشکلی برای مسافران پرواز و هواپیمای تهران - کرمانشاه ایجاد نشده است.

محمد بیگ‌پور ، اظهار کرد: پرواز 283 تهران به کرمانشاه پس از فرود در فرودگاه کرمانشاه، از تاکسی وی به سمت حاشیه باند خارج شد.

وی ادامه داد: مسافران و خدمه هواپیما سالم هستند و هیچ مشکلی برای آنها رخ نداده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه کرمانشاه تاکید کرد: خود هواپیما نیز دچار آسیب نشده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد