اونس طلا2207.49
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

از گلکسی فولد ۲ چه خبر؟

به نظر می رسد دومین گوشی هوشمند سامسونگ، گلکسی فولد ۲، قرار است در سه ماهه دوم سال جاری میلادی رونمایی و روانه بازارهای جهان شود.

به گزارش سایت طلا ، حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند تا جایی که اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی نیز شاهد رونمایی گلکسی فولد سامسونگ و هواوی ایکس تاشو بود. این روزها که بازار معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر و تا شدنی بسیار داغ و پر تب و تاب شده است، بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان به سمت و سوی طراحی و توسعه این محصولات روی آورده‌اند که از مهمترین آنها می‌توان به سامسونگ و هواوی اشاره کرد.

از آنجاکه بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

بر اساس وب سایت gsmarena، گلکسی فولد که نخستین گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ و جهان به شمار می‌رود، با مشکلات اندکی در زمان عرضه اولیه روبرو شد ولی حالا به نظر می رسد که دومین نسل از آن نیز در مرحله تولید قرار دارد و انتظار می رود که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی و سپس روانه بازارهای جهانی شود.

البته برخی دیگر از گزارش‌های پیشین حاکی از آن بود که سامسونگ می خواهد یک گوشی تاشوی دیگر تحت عنوان گلکسی Flip Z را در سال ۲۰۲۰ میلادی رونمایی کند تا بدین ترتیب نظر و توجه مشتریان و طرفداران گوشی های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر را به سمت و سوی خود جلب کند. اما تازه ترین گزارش های منتشر شده نشان می دهد که این محصول تنها برنامه این شرکت کره‌ای برای توسعه و عرضه گوشی های تاشو و جدید نخواهد بود بلکه می خواهد یک محصول دیگر را نیز در سه ماهه دوم سال جاری میلادی حدود ماه آوریل، مه و ژوئن معرفی کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد