اونس طلا2210.06
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در ۱۰ روز + تصاویر

بیمارستان قرار است در مساحتی به متراژ ۲۵ هزار متر مربع ساخته شود طراحی بیمارستان که از سه روز پیش شروع شده است تا روز شنبه این هفته به پایان می رسد.

چین اعلام کرد برای درمان بیماران مبتلا به ویروس مرموز ذات الریه از خانواده کرونا، یک بیمارستان هزار تختخوابی را در عرض ۱۰ روز در شهر ووهان منشا اصلی این ویروس می سازد.

به گزارش سایت طلا، شهر ووهان به دلیل افزایش شمار بیماران با کمبود تخت روبرو شده است و برای همین لازم است که چنین بیمارستانی به سرعت احداث شود.

بیمارستان قرار است در مساحتی به متراژ ۲۵ هزار متر مربع ساخته شود طراحی بیمارستان که از سه روز پیش شروع شده است تا روز شنبه این هفته به پایان می رسد.

این بیمارستان مشابه بیمارستان شیایو تانگشان است که برای درمان بیماران مبتلا به سارس در پکن ساخته شد.

به دنبال شیوع گسترده بیماری مرگبار سارس در چین در سالهای ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ میلادی که جان دهها نفر را گرفت، یک بیمارستان برای مداوای مبتلایان در شهر پکن در مدت ۶ روز و هفت شب ساخته شد.

این بیمارستان در منطقه چانگ پینگ در حومه شهر پکن و در مساحتی به میزان ۲۵ هزار متر مربع توسط ارتش چین ساخته شد بعد از ساخت این بیمارستان ۶۸۰ نفر از مبتلایان سارس به سرعت در آن بستری شدند که فقط ۸ نفر آنها جانشان را از دست دادند.

بیمارستان شهر ووهان در مرکز چین در منطقه چای دیان ساخته می شود و دولت محلی تاکید کرده است که ساخت این بیمارستان کاملا ضرورت دارد.

یک مقام چینی گفته است مراکز درمانی ووهان از رسیدگی به خیل مراجعین ناتوان شده اند به همین دلیل احداث این بیمارستان ضروری است.

تازه ترین آمارها نشان می دهد که ۱۲۷۹ نفر به این ویروس مرموز مبتلا شده اند و ۴۱ نفر نیز جانشان را از دست داده اند.

آمارها نشان می دهد که ۲۹ استان و منطقه چین به این ویروس مبتلا شده اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد