اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گوشی سامسونگ گلکسی A11؛ ارزان‌ترین گوشی سری A سامسونگ!

گوشی‌های سری گلکسی A سال گذشته طرفداران زیادی پیدا کردند و در سال ۲۰۲۰ هم قرار است نسل جدید این گوشی‌های جذاب مقرون به صرفه (گلکسی A11) روانه‌ی بازار شود. مدتی قبل، بخشی از مشخصات گوشی‌های گلکسی A31 و گلکسی A41 فاش شد و بر اساس سند موردنظر، حسگر اثر انگشت گلکسی A11 در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است. به برخی از مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A11 اشاره کنیم.

گلکسی A11 که احتمالاً مقرون به‌صرفه‌ترین گوشی سری A سامسونگ در سال 2020 است. گلکسی A11 با دوربین سه‌گانه و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری عرضه می‌شود. جزئیات بیشتر درباره گوشی سامسونگ گلکسی A11 را در ادامه بخوانید:

گویی در سال ۲۰۲۰ سامسونگ قصد دارد گوشی‌های بیشتری از سری A گلکسی را رونمایی کند. اکنون مشخص شده است که سامسونگ گلکسی A11 با ماژول دوربین سه‌گانه و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در راه است.

گلکسی A11 مقرون به‌صرفه‌ترین گوشی سری A سامسونگ

اطلاعاتی درباره گلکسی A11 که احتمالاً مقرون به‌صرفه‌ترین گوشی سری A سامسونگ در سال ۲۰۲۰ است، توسط FCC فاش شده است. گواهینامه FCC برای گلکسی A11 ( با شماره مدل SM-A115F) به صراحت از ظرفیت باتری و دوربین این گوشی صحبت کرده است.

مشخصات گلکسی A11

گلکسی A11 دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی همان گلکسی A10 است که البته گفته می‌شود استقامت بهتر و ماندگاری بالاتری را ارائه می‌دهد. به این دلیل که A11 از چیپست اسنپدراگون ۶۲۵/۶۲۶ بهره می‌برد.

در حالی که ظرفیت باتری نسبت به ای ۱۰ تغییر نمی‌کند، دوربین Galaxy A11 نسبت به آن بهبود خواهد یافت. اسناد FCC نشان می‌دهد که Galaxy A11 دارای یک دوربین پشتی سه گانه است. Galaxy A10 از یک دوربین عقب منفرد برخوردار بود، بنابراین این نکته می‌تواند یک آپدیت و بروزرسانی بزرگ تلقی شود.

با این حال، هنوز مشخص نیست که مشخصات دوربین چه خواهد بود. این احتمال وجود دارد که یکی از دوربین‌ها یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی شبیه به گلکسی A41 باشد، اگرچه می‌تواند یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مانند دوربین Galaxy A01 باشد.

همانطور که در اسناد FCC مشاهده می‌شود، Galaxy A11 دارای سنسور اثر انگشت فیزیکی در قسمت عقب نیز خواهد بود. برخی از مشخصات دیگر، که در نشت و شایعات قبلی فاش شده است، شامل ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و اندروید ۱۰ با One UI 2.0 است. Galaxy A11 به رنگ های سفید، قرمز، آبی و مشکی موجود خواهد بود. مشخص نیست چه زمان سامسونگ این دستگاه را رونمایی خواهد کرد، اما می‌تواند این کار را در ماه مارس درست یکسال بعد از رونمایی از گلکسی ای ۱۰ انجام دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد