اونس طلا2213.73
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

ویدئو : قانون مالیات بر ارزش افزوده درباره طلا چه بود و چه چیزی اشکالی داشت

مصاحبه سایت طلا با رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره مصوبه مجلس درموضوع اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده طلا

در ویدیوی زیر می توانید از روند اصلاح و مواردی که در این 10 سال برای به ثمر رسیدن اصلاحیه این قانون انجام شد از زبان ریاست اتحادیه صنف طلا و جواهر تهران مطلع شوید، همچنین در ادامه این خبر از اطلاعیه ای که درباره این موضوع توسط اتحادیه طلا و جواهر تهران صادر شده مشاهده نمایید.

اطلاعیه اتحادیه طلا و جواهر تهران به مناسبت اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده مصنوعات طلا؛

بسم الله الرحمن الرحیم

با گذشت بیش از ۱۰ سال از زمان تصویب و اجرای ناقص قانون مالیات برارزش افزوده در صنعت طلا و جواهر و ایجاد رکود و تعطیلی بی سابقه در صنف و صنعت طلا و جواهر کشور، و همچنین پس از پیگیریهای مستمر و برگزاری جلسات و گفتگوهای متعدد با نمایندگان محترم مجلس و مسئولین ذیربط و تلاش همه جانبه، نهایتاً امروز در تصویب لایحه اصلاح این قانون در مجلس شورای اسلامی، "مالیات برارزش افزوده از اصل طلا، جواهر و پلاتین" معاف گردید.
این اتفاق مبارک را به همه همکاران و اعضای محترم صنف و صنعت طلا و جواهر کشور تبریک عرض نموده و به فضل خدا اصلاح این قانون زمینه ساز رونق این صنعت و خروج از رکود و بازگشت خریداران به بازار مصنوعات طلا و جواهر گردد.
همه اتحادیه های طلا و جواهر و تشکل های رسمی مرتبط با تلاش و پیگیری های خود نقش مهمی در به سرانجام رسیدن این قانون در صنعت طلا و جواهر داشته اند و این موفقیت مسلماً به جریان و تشکل خاصی تعلق نداشته، که می بایست صمیمانه از تمامی کسانی که در اصلاح این قانون سهم داشتند از جمله روسای محترم فعلی و پیشین اتحادیه های سراسر کشور تقدیر و تشکر بعمل آید.
همچنین از همه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اقتصادی و مرکز پژوهشهای مجلس، سازمان امور مالیاتی و همه دستگاههایی که در اصلاح این قانون نقش داشتند تشکر و قدردانی می نماید.
امید است این رویداد سرآغاز فصل جدید و مبارکی برای رشد و ارتقاء صنعت کهن طلا و جواهر در کشور گردیده و زمینه توسعه و پیشرفت تولید و صادرات را به دنبال داشته باشد.

اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد