اونس طلا2325.99
مظنه15,336,000
18 گرم3,540,300
ارزش سکه34,552,008
قدیم (بهار)39,300,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

بهترین موقع برای خرید بیت کوین!

در مطلب قبلی به احتمال رشد بیتکوین از ۷,۰۰۰ به ۱۰,۰۰۰ دلار اشاره شد. امروز بیتکوین در محدوده ۸,۰۰۰ دلار است و همچنان گارد صعودی دارد.


1 بهمن 98

رشد بزرگ بیتکوین نزدیک است؟

در همین ۲۱ روزی که از آغاز سال نو میلادی گذشته ارزش بازار ارزهای دیجیتال از ۱۹۰ به بیش از ۲۴۰ میلیارد دلار رسیده. بیش از ٪۲۵ بازدهی در کم‌تر از ۱ ماه! جالب اینجاست که بیش‌تر این رشد در آلتکوین‌ها بود نه بیتکوین! (آلتکوین یعنی ارزهای دیجیتال بجز بیتکوین). آیا فصل آلتکوین‌ها نزدیک است؟

تحلیل بنیادی:

موسسه سرمایه‌گذاری جسورانه گری‌اسکیل گزارش داده که در فصل چهارم ۲۰۱۹ بیش از ۲۲۵ میلیون دلار سرمایه وارد سبد محصولاتش شده و سرمایه ورودی آن در ۲۰۱۹ به بیش از ۶۶۷ میلیون دلار رسیده.

ترغیب‌کننده‌ترین نشانه هم این است که ٪۷۱ سرمایه‌گذاران رمزارزها را موسسه‌های سرمایه‌گذاری تشکیل می‌دهند که تحت مالکیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند.

بازار آتی دید مناسبی به این سرمایه‌گذاران داده. تعداد قراردادهای آتی فعال اکنون در حدود ۵,۳۰۰ عدد است. اگر تعداد قراردادها ثابت بماند یا افزایش یابد و هم‌زمان قیمت این قراردادها هم رشدی باشد می‌توان نتیجه‌گیری کرد که به نظر معامله‌گران بزرگ رشد بیتکوین ادامه دارد.

بیت کوین بخریم ؟

تحلیل تکنیکال:

پس از اصلاح کوتاه‌مدت و چند روزه، بیتکوین دوباره وارد روند صعودی شده. هدف بیتکوین همچنان ۱۰,۰۰۰ دلار است. بیتکوین در ۹,۵۰۰ دلار مقاومتی دارد که احتمالا از آن رد می‌شود البته اصلاح هم در کار خواهد بود چون اندیکاتور RSI به محدوده اشباع رسیده.


در صورت شروع اصلاح در قیمت فعلی احتمالا شاهد حمایتی مناسب در محدوده ۸,۰۰۰ دلار باشیم. اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید این محدوده مناسب است.

اگر خیلی افت کند و از محدوده ۷,۸۰۰ دلار هم پایین‌تر برود تحلیل اولیه ما اشتباه می‌شود هرچند بعید است قیمت در آینده نزدیک از ۷,۶۰۰ دلار کم‌تر شود.

صعود بیت کوین

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد