اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا هنوز جذاب است: فرصت سرمایه گذاری را از دست ندهید

موسسه MKS PAMP بر این باور است که روند صعودی قیمت طلا در سال 2020 میلادی همچنان ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو نیوز، در حالی که قیمت طلا از رکورد 7 ساله خود در هفته نخست سال 2020 فاصله گرفته است ولی موسسه MKS PAMP پیش بینی کرده است که قیمت طلا هنوز پتانسیل زیادی برای رشد دارد.

بر اساس این گزارش موسسه MKS PAMP در چشم انداز 2020 خود اعلام کرد: روند قیمت طلا نقره پالادیوم در سال جدید میلادی همچنان صعودی خواهد بود.

طلا بهترین سرمایه گذاری برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه در برابر نوسانات بازارهای مالی و نااطمینانی های اقتصادی و سیاسی است.

تحلیلگران این موسسه پیش بینی کردند که قیمت طلا برای دستیابی به هدف 1780 دلاری تلاش می کند و میانگین قیمت هر اونس طلا امسال به 1636 دلار خواهد رسید. سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1520 دلار است.

تحلیلگران موسسه MKS PAMP افزودند: مهمترین عوامل موثر بر قیمت طلا در سال جاری عبارتند از تنش های سیاسی و مسائل ژئوپلیتیک. ادامه تنش ها در خاورمیانه می تواند یک عامل بسیار مهم و موثر بر قیمت طلا باشد. انتخابات آمریکا نیز می تواند موجب تشدید نوسانات در بازار فلزات گرانبها شود.

این گزارش افزود: سیاست های انبساطی پولی از سوی بانکهای مرکزی بزرگ جهان می تواند موجب افزایش تقاضا و قیمت طلا شود. به نظر می رسد بانکهای مرکزی جهان همچنان خریدار طلا باشند.

این موسسه دیدگاه مثبتی نیز درباره قیمت نقره دارد. این موسسه سرمایه گذاری پیش بینی کرده است که قیمت نقره تا هدف 21 دلاری حرکت خواهد کرد و میانگین قیمت امسال به 18.62 دلار خواهد رسید.

در بین فلزات گروه پلاتین نیز به نظر می رسد قیمت پلادیوم امسال با رشد فزاینده ای روبرو خواهد شد. رشد فزاینده تقاضا و کاهش عرضه عامل اصلی افزایش قیمت خواهد بود.

این احتمال هست که قیمت هر اونس پالادیوم امسال تا 2400 دلار نیز برسد و میانگین قیمت از مرز 2288 دلار خواهد گذشت.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد