اونس طلا2213.39
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

دلار دیگر ارزان نمی شود!؟

واقعیت این است که دیگر امید داشتن به دلار ۱۱,۰۰۰ تومانی هم نوعی خوش‌بینی است+تحلیل تکنیکال دلار و آینده پیش رو دلار


30 دی 98

دلار ارزان نمی شود!

با توجه به احتمال همکاری چین و آمریکا در تحریم نفت ایران، فعال‌سازی مکانیسم ماشه توسط اروپا و بالارفتن تنش در منطقه به دلیل درگیری نظامی ایران و آمریکا احتمال اینکه دوباره شاهد دلار ۱۱,۰۰۰ تومانی باشیم بسیار کم است و در صورت کاهش قیمت احتمالا مقاومت روانی ۱۲,۰۰۰ تومانی بسیار قوی عمل می‌کند.

دلار 15000 هزار تومانی در راه است ؟؟

همه می‌دانیم که قیمت دلار با اتفاقات غیراقتصادی (معمولا سیاسی) بالا و پایین می‌رود اما دقت کنید که داغ بودن هر اتفاقی عمری دارد و پس از گذشت مدتی، این عوامل اقتصادی هستند که قیمت دلار را در محدوده‌ای خاص ثابت می‌کنند. تعداد رخدادهای سیاسی در یک ماه گذشته زیاد بود و روزهای پرنوسانی را سپری کردیم؛ کم‌کم این نوسان‌ها کاهش پیدا می‌کنند و وارد دوره آرام‌تری می‌شویم. همچنان دلیل اصلی رشد نرخ ارز همان رشد نقدینگی است و با توجه به اینکه هیچ تغییری در نرخ رشد نقدینگی ایران رخ نداده همچنان انتظار می‌رود که شش ماه بعد دلار در محدوده قیمتی ۱۳,۰۰۰ الی ۱۵,۰۰۰ تومانی باشد. اگر قصد سرمایه‌گذاری بر روی دارایی‌های وابسته به دلار را دارید شاید بد نباشد پیش از اسفند اقدام کنید.

از نظر تکنیکال، دلار سقف قیمتی سفیدرنگ خود را رو به بالا شکست و اکنون در مرحله پول‌بک است. این پول‌بک استعداد ادامه‌دار شدن تا برخورد دوباره به خط سفید را نیز دارد اما احتمال آن کم است. این روزها ما شاهد درگیری این ارز با مقاومت ۱۳,۵۰۰ تومانی هستیم. ماندن طولانی‌مدت بالای این قیمت می‌تواند نشانه‌ای برای میل به رشد باشد. در صورت عبور از ۱۴,۰۰۰ تومان باید منتظر ورود احتمالا پایدار قیمت به محدوده ۱۵,۰۰۰ الی ۱۶,۰۰۰ تومانی باشیم؛ محدوده‌ای که در سال ۹۷ نیز قدرت روانی زیادی از خود نشان داد.

تحلیل دلار و آینده پیش رو دلار

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد