اونس طلا2375.47
مظنه16,346,000
18 گرم3,773,400
ارزش سکه36,827,538
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,300,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

فردا، آخرین مهلت دولت به متقاضیان بسته معیشتی/ چه کسانی بسته معیشتی دریافت می‌کنند؟

فردا (سی ام دی ماه) آخرین مهلت ثبت نام در سایت hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری است که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند.

به گزارش سایت طلا ، طبق اعلام سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی آن دسته از افرادی که در لیست یارانه بگیران نبودند و متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند تا ۳۰ دی ماه فرصت دارند که به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند. این مهلت تا روز ۲۴ دیماه تعیین شده بود که تا فردا ۳۰ دی تمدید شد.

به این ترتیب افرادی که آذرماه اعتراض ثبت کردند نیز می‌توانند برای مشاهده نتیجه به سامانه معیشتی مراجعه کرده و شماره ملی سرپرست، شماره حساب واریز یارانه و شماره ملی یکی از اعضای خانوار را به همراه تصویر امنیتی وارد کنند و درخواست بازبینی مجدد بدهند.

همچنین آن دسته از افرادی که درخواست بازبینی داده بودند و قصد انصراف دارند، امکان لغو درخواست بازبینی تا آخر این ماه در سایت برایشان فراهم شده است.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی درباره درخواست بازبینی مجدد توضیحات بیشتری داد و گفت: به عنوان مثال ممکن است فردی به نیابت از شخص دیگری کار مالی انجام دهد. اگر وی تصور می‌کند تا شش ماه آینده می‌تواند حساب تجاری و شخصی‌اش را منفک و مشمول دریافت بسته معیشتی شود، می‌تواند درخواست بازبینی بدهد. این درخواست بازبینی شش ماه آتی بررسی می‌شود و اگر فرد مشمول شود، بسته به وی تعلق خواهد گرفت.

اینفوگرافیک/ طبق آنچه دولت برای پرداخت کمک معیشتی، معیار قرار داده است، درآمد ماهانه بالاتر از چهار میلیون تومان در خانوار تک‌نفره و متوسط درآمد هشت میلیون تومان برای خانوار پنج نفره و بیشتر، مشمول دریافت این کمک نمی‌شود. طبق اعلام دولت، برخی سرمایه‌ها و دارایی‌های در اختیار خانوارها نیز موجب مشمول نشدن خانوارها خواهد شد. در اینفوگرافیک خواهید دید که چه کسانی (خانوارهایی) مشمول دریافت این بسته‌های معیشتی خواهند شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد