اونس طلا2193.33
مظنه14,171,000
18 گرم3,271,300
ارزش سکه31,927,263
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

کره شمالی برای نبرد مرگ و زندگی با آمریکا آماده می شود

رسانه های کره شمالی گزارش کردند این کشور خود را برای نبرد مرگ و زندگی در برابر تحریم های سرسختانه آمریکا آماده می کند.

خبرگزاری کره شمالی روز چهارشنبه در گزارشی آورده است آمریکا دیگر فشارها را از حد گذارنده است و برای نابود کردن و خفه کردن کره شمالی از هیچ اقدامی خودرداری نکرده است.

در این گزارش آمده است تحریم های مرگبار آمریکا برای این کشور بسیار خطرناکتر از هر زمانی است ما درگیر نبرد مرگ و زندگی هستیم.

گزارش می افزاید در نبود موفقیت در گفت و گوها با کره شمالی و با وجود تحریم های سخت آمریکا باید بیش از هر زمانی به خود اتکا کنیم و مقاومت قوی در برابر آمریکا داشته باشیم.

رسانه ها نوشته اند که کره شمالی باید در نبرد مرگ و زندگی تحریم ها را خنثی کرده و نیروهای خصم را ناامید کند و به سوی دنیایی تازه با پیشرفت های نوین حرکت کند.

روزنامه مینجو کره شمالی هم در گزارش دیگری آورده است باید دیوارها را فرو ریخت و درها را گشود و برای عبور از آتش آماده بود قدرت و فناوری باید تقویت شود.

این رسانه از فشارها و تحریم های آمریکا و دیگر متحدانش به عنوان فشارهای مرگبار یاد کرده که از همه خطوط قرمز و محدودیت ها عبور کرده است و هدفی جز خفه کردن صدای کره شمالی ندارد.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در شروع سال نو میلادی از رویارویی جدی میان کشورش با آمریکا در عرصه مقابله با تحریم ها و فشارها خبر داد و گفت امیدی به لغو تحریم ها ندارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد